PDA

Επιστροφή στο Forum : Αποτελεσματα Εξετασεων μετα από χρήση Novedex xt (Gaspari nutrition)



george28
17-12-10, 12:54
καλησπερα παιδια.. εγω ειμαι 18 χρονον και το χρισημοποιησα για 15 μερες Novedex xt (Gaspari nutrition) (http://forum.bodybuilding.gr/showthread.php?t=4528) ..
παρατιρισα πολυ γρηγορη αναροση..με 6 ορες υπνο ενιοθα οτι ειχα χορτασει.. οι ορχεις ειχαν μεγαλοσει και ειχα πολυ πιο ευκολη στιση.. λιγη αυξηση στη δυναμη και καλα πρηξηματα.. μολης το σταματισα ομως ηρθε η καταστροφη.. κιμομουν 10 ωρες και παλι δεν χορτενα υπνο..το πεος μου και οι ορχεις μου ειχα μικρινει..δεν ειχα διαθεση για τιποτα..και τωρα μετα απο 6 μηνες παλι νιοθω οτι δεν εχω το 100% οπως πριν το αρχισω το σημπλιρομα.. ελεγε πανο απο 21 χρονον αλλα δεν εδοσα σημασια ο χαζος... τι να κανο τωρα??? μια βοηθια σας παρακαλω.. οι ορχεις μου εξακολουθουν να ειναι μικροι κ το πεος μου πιο μικρο :(

ginus
17-12-10, 14:47
καλησπερα παιδια.. εγω ειμαι 18 χρονον και το χρισημοποιησα για 15 μερες... παρατιρισα πολυ γρηγορη αναροση..με 6 ορες υπνο ενιοθα οτι ειχα χορτασει.. οι ορχεις ειχαν μεγαλοσει και ειχα πολυ πιο ευκολη στιση.. λιγη αυξηση στη δυναμη και καλα πρηξηματα.. μολης το σταματισα ομως ηρθε η καταστροφη.. κιμομουν 10 ωρες και παλι δεν χορτενα υπνο..το πεος μου και οι ορχεις μου ειχα μικρινει..δεν ειχα διαθεση για τιποτα..και τωρα μετα απο 6 μηνες παλι νιοθω οτι δεν εχω το 100% οπως πριν το αρχισω το σημπλιρομα.. ελεγε πανο απο 21 χρονον αλλα δεν εδοσα σημασια ο χαζος... τι να κανο τωρα??? μια βοηθια σας παρακαλω.. οι ορχεις μου εξακολουθουν να ειναι μικροι κ το πεος μου πιο μικρο :(

μηπως ειναι στο μυαλο σου αυτη η πτωση...μηπως επειδη πιστεψες οτι πηρες κανα ΑΑΣ ειχες την ψυχολογικη αναταση που λες...και τωρα που το χεις σταματησει..εχει κατα καποιον τροπο εθιστει ψυχολογικα?
το novedex δεν κανει επιμυκηνση πεους οποτε ειναι ακυρο το να λες οτι τωρα ειναι ποιο μικρο...(εκτος και αν εχεις προβλημα γενικοτερα στυσης)το να ειχες περισσοτερες ορμες κατα την χρηση του ειναι φυσιολογικο γιατι αυξανετε η τεστοστερονη...εαν πιστευεις οτι δεν ειναι ψυχολογικο το θεμα πηγαινε κανε ορμονολογικες εξετασεις για να διαπιστωσεις τι γινετε...το συμπληρωμα λεει οτι απευθυνετε σε ανω των 21 γιατι στις μικροτερες ηλικιες η τεστοστερονη βαραει τιλτ και οποτε δεν χρειαζεσαι αυτο συμπληρωμα..κανε τις εξετασεις και βλεπεις

manos_
17-12-10, 15:08
Οχι πεφτεις οντως οταν το κοβεις για λιγο καιρο αφου ειναι φαρμακευτικη ουσια ρε παιδια και προκαλει μεγαλες αλλαγες στις ισοροπιες των ορμονων εμενα ηταν το αγαπημενο μου μαζι με το mass fx δεν ξερω αν βγαινει ακομα και αυτο.Απλα δεν κανει για ογκο για γραμωση ειναι οτι καλυτερο μαζι με εναν ισχυρο λιποδιαλυτη.

ginus
17-12-10, 15:25
καταλαβαινω την πτωση την απιστευτη καταπτωση δεν καταλαβαινω...
ειπαμε πεσμενη Libido...εδω μας λεει οτι μετα απο 6 μηνες και εχει προβληματα με την στυση του και γενικοτερα με τις ορμονες του..

manos_
17-12-10, 15:45
καταλαβαινω την πτωση την απιστευτη καταπτωση δεν καταλαβαινω...
ειπαμε πεσμενη Libido...εδω μας λεει οτι μετα απο 6 μηνες και εχει προβληματα με την στυση του και γενικοτερα με τις ορμονες του..


Α οχι δεν νομιζω να ειναι ικανο να προκαλεσει τετοια καταπιεση ουτε καν αλλα δεν ξερω για το νεαρο της ηλικιας του ισως εχει σημασια.

metz
17-12-10, 16:58
καλησπερα παιδια.. εγω ειμαι 18 χρονον και το χρισημοποιησα για 15 μερες... παρατιρισα πολυ γρηγορη αναροση..με 6 ορες υπνο ενιοθα οτι ειχα χορτασει.. οι ορχεις ειχαν μεγαλοσει και ειχα πολυ πιο ευκολη στιση.. λιγη αυξηση στη δυναμη και καλα πρηξηματα.. μολης το σταματισα ομως ηρθε η καταστροφη.. κιμομουν 10 ωρες και παλι δεν χορτενα υπνο..το πεος μου και οι ορχεις μου ειχα μικρινει..δεν ειχα διαθεση για τιποτα..και τωρα μετα απο 6 μηνες παλι νιοθω οτι δεν εχω το 100% οπως πριν το αρχισω το σημπλιρομα.. ελεγε πανο απο 21 χρονον αλλα δεν εδοσα σημασια ο χαζος... τι να κανο τωρα??? μια βοηθια σας παρακαλω.. οι ορχεις μου εξακολουθουν να ειναι μικροι κ το πεος μου πιο μικρο :(

Δεν υπάρχει περίπτωση να σου τα προκάλεσε όλα αυτά! Τίποτε από αυτά! Ούτε πέος μεγαλώνει, ούτε όρχεις φουσκώνουν και άλλα τέτοια...

Ποιο γρήγορη ανάρρωση και κάποια αύξηση στη δύναμη ναι, αλλά μέχρι εκεί.

Επίσης όταν λες ότι είχες ποιο εύκολα στύση, τί εννοείς; Στα 18 έχεις συνέχεια στύση! :thumbup:

Άσε το Nοvedex και κάνε ορμονολογικές να δεις τι γίνεται. Αν όλα είναι καλά στις εξετάσεις τότε η ιδέα σου είναι αυτά που γράφεις - πράγμα που πιστεύω και σου εύχομαι κιόλας :thumbup:

tolis35
17-12-10, 19:27
Φιλε μου,18 χρονων δεν εχεις αναγκη απο τετοια σκευασματα.Φυσιολογικα η τεστοστερονηση σου πρεπει να ειναι στα υψη,σε τετοια ηλικια.Κανε ορμονολογικες να δεις αν ειναι ολα ενταξει.Πιστευω οτι ειναι ψυχολογικο περισσοτερο,δεν μπορει να εγινε ζημια με 15 μερες χρησης του Νovedex.

george28
17-12-10, 19:51
οκ παιδια ευχαριστω. παω να κανω εξετασεις να δω τι γινετε..παντος η libido σιγουρα εχει πεσει σε γενικα επιπεδα..

Devil
17-12-10, 19:51
καλησπερα παιδια.. εγω ειμαι 18 χρονον και το χρισημοποιησα για 15 μερες... παρατιρισα πολυ γρηγορη αναροση..με 6 ορες υπνο ενιοθα οτι ειχα χορτασει.. οι ορχεις ειχαν μεγαλοσει και ειχα πολυ πιο ευκολη στιση.. λιγη αυξηση στη δυναμη και καλα πρηξηματα.. μολης το σταματισα ομως ηρθε η καταστροφη.. κιμομουν 10 ωρες και παλι δεν χορτενα υπνο..το πεος μου και οι ορχεις μου ειχα μικρινει..δεν ειχα διαθεση για τιποτα..και τωρα μετα απο 6 μηνες παλι νιοθω οτι δεν εχω το 100% οπως πριν το αρχισω το σημπλιρομα.. ελεγε πανο απο 21 χρονον αλλα δεν εδοσα σημασια ο χαζος... τι να κανο τωρα??? μια βοηθια σας παρακαλω.. οι ορχεις μου εξακολουθουν να ειναι μικροι κ το πεος μου πιο μικρο :(

εκανες μ**ακια....

κανε ορμονολογικες...

george28
28-12-10, 01:35
καλησπερα εκανα τις εξετασεις.πιτε μου γνομες. εκανα κ βιοχημικες.

Βιοχημικές

ALT Τρανσαμινάση GPT 56 ........................... 7 - 40 u/l
γGT γ-Γλουταμιλοτρανσφεράση 18 ............................ 10 - 61 u/l



Ορμονολογικές

FSH 1.69 ................................ 1.4 - 14.0 mlU/ml

LH 3.08 ................................ 1.6 - 15 mlU/ml

T 5.63 ............................. 3.9-11 ng/ml

FT 102.12 ............................ 50-210 pg/ml


τα βλεπω στα ορια ολα σχεδον χαμηλα ειναι..

Polyneikos
28-12-10, 10:09
καλησπερα παιδια.. εγω ειμαι 18 χρονον και το χρισημοποιησα για 15 μερες (Novedex xt (Gaspari nutrition) (http://forum.bodybuilding.gr/showthread.php?t=4528) )...
παρατιρισα πολυ γρηγορη αναροση..με 6 ορες υπνο ενιοθα οτι ειχα χορτασει.. οι ορχεις ειχαν μεγαλοσει και ειχα πολυ πιο ευκολη στιση.. λιγη αυξηση στη δυναμη και καλα πρηξηματα.. μολης το σταματισα ομως ηρθε η καταστροφη.. κιμομουν 10 ωρες και παλι δεν χορτενα υπνο..το πεος μου και οι ορχεις μου ειχα μικρινει..δεν ειχα διαθεση για τιποτα..και τωρα μετα απο 6 μηνες παλι νιοθω οτι δεν εχω το 100% οπως πριν το αρχισω το σημπλιρομα.. ελεγε πανο απο 21 χρονον αλλα δεν εδοσα σημασια ο χαζος... τι να κανο τωρα??? μια βοηθια σας παρακαλω.. οι ορχεις μου εξακολουθουν να ειναι μικροι κ το πεος μου πιο μικρο :(


ανοίχτηκε το παρων τόπικ μετα από μεταφορα ποστς από το Novedex xt (Gaspari nutrition) (http://forum.bodybuilding.gr/showthread.php?t=4528&page=4)

COBRA_STYLE
28-01-11, 22:44
εδω περα τι εγινε τελικα ρε παιδια???

beefmeup
28-01-11, 22:48
εδω περα τι εγινε τελικα ρε παιδια???

σαν τι να γινει δλδ??:unsure:

COBRA_STYLE
28-01-11, 22:59
σαν τι να γινει δλδ??:unsure:
εννοω δεν σχολιαστηκαν καθολου οι ορμονολογικες?ειναι πολυ χαμηλες...το Novedex ευθυνεται?κτλ κτλ;)

beefmeup
28-01-11, 23:04
για να κανεις καποια σχολια που εχουν βαση σε ολους τους τομεις πρεπει να εχεις 2 σημεια αναφορας τουλαχιστον.
το παλικαρι ποσταρε κατι εξετασεις,αλλα δεν μπορει κανεις να ξερει τι παιζει γιατι δεν ξερουμε αν αυτες ειναι οι φυσιολογικες του τιμες ετσι κ αλλιως,ποσο μαλλον κ μετα την χρηση του συμπληρωματος.

υπαρχει κοσμος που παρει δεν παρει κατι τετοιο εχει διακυμανσεις σε καποιες ορμονες του ετσι κ αλλιως.
αν λοιπον δεν το ξερει απο πριν κ παρει κατι,κ μετα κανει εξετασεις δεν μπορει να γνωριζει αν οι τιμες του πειραχτηκαν απο αυτο που πηρε η αν ηταν ετσι πειραγμενες εξ αρχης.

οποτε δεν εχει νοημα να σχολιασουμε γενικα κ αοριστα εκτιμω:toast:

COBRA_STYLE
28-01-11, 23:34
συμφωνω οντως επρεπε να ειχε κανει κ πριν,απλα ρωτησα μπας και μας πει και το παλικαρι τπτ νεοτερο;)

Manos1989
29-01-11, 01:00
Ψυχολογικό μυρίζομαι πάντως.....
Είναι πρακτικά αδύνατο το οτιδήποτε να σου μικρύνει το πεός lol......