PDA

Επιστροφή στο Forum : Κοιλιά - Βοήθειααααααααα



alexandros21
31-03-11, 00:07
Γεια σας. Είμαι καινούριος στο forum. Έχω διαβάσει πάρα πολλά θέματα αλλά δεν βρήκα κάτι που να είναι πολύ κοντά στο "πρόβλημα" μου.
Λοιπόν, είμαι 21 ετών, 1,73 και 59-60 κιλά. Όπως φαντάζομαι θα καταλαβαίνετε ότι είμαι αδύνατος. Κι όμως έχω μεγάλη κοιλιά. Και όχι απλά κοιλιά. Έχω αρκετό λίπος εκεί γύρω από την κοιλιά στην περιοχή που αν δεν κάνω λάθος ονομάζεται σωσίβιο (πληροφοριακά είμαι άσχετος με τις μυϊκές ομάδες). Όταν φουσκώνω την κοιλιά μου είμαι σαν έγκυος 8 μηνών. Αν για παράδειγμα επί 30 μέρες προσέχω την ποσότητα των γευμάτων μου έτσι ώστε να μη φουσκώνω, την 31η μέρα που θα φάω λίγο παραπάνω και ανοίξει το στομάχι μου θα είμαι για 1 εβδομάδα με την κοιλία φουσκωμένη. Πιστεύω πως όλο αυτό έχει προκύψει από μια αυστηρή δίαιτα που έκανα μόνος μου όταν ήμουν 16 ετών και έχασα βάρος γρήγορα αλλά η κοιλιά παρέμεινε. Και δεν ξέρω γιατί αλλά όλο το λίπος έχει κολλήσει εκεί. Τον τελευταίο χρόνο προσπαθώ να κάνω γυμναστική και διατροφή μαζί αλλά αποτέλεσμα μηδέν. Τα οικονομικά μου δε μου επιτρέπουν να πάω σε κάποιο γυμναστήριο. Οπότε προσπαθώ μόνος στο σπίτι. Μη φανταστείτε τίποτα extreme. Και δεν θέλω να κάνω κάτι extreme. Κάνω λίγα βάρη για να μη χάσω μυϊκή μάζα και εντείνω την προσπάθεια στην αερόβια άσκηση. Κάνω και 2 φορές την εβδομάδα κοιλιακούς (350-400). Αισθάνομαι έντονα ότι έχω πολύ δυνατούς κοιλιακούς όταν τους σφίγγω αλλά δεν φαίνονται με την καμία με τόσο λίπος. Θέλω απλά να χάσω το λίπος στην κοιλιά. Προσπαθώ να πίνω όσο περισσότερο νερό μπορώ. Δεν μπορώ να ξεπεράσω τα 4-5 ποτήρια την ημέρα. Ακόμη και αυτά τα πίνω με το ζόρι. Σας μιλάει τώρα ένας άνθρωπος που μέχρι πριν 1 χρόνο περνούσε και 2 μέρες χωρίς να πιει νερό γιατί πολύ απλά δεν το ζητούσε ο οργανισμός του. Προσπαθώ πλέον να πίνω όσο νερό μπορώ και να τρώω πολλά γεύματα (συνήθως 4, με δυσκολία 5 γιατί είμαι και φοιτητής).