PDA

Επιστροφή στο Forum : Πρωτεινη Whey



Ximerakis
22-05-11, 21:18
Λοιπόν χρειάζομαι βοήθεια...
έχω πάρει μέχρι τώρα 2 πρωτείνες ...
-Instant Whey Reflex 2kg
-Elite Chocolate 1kg

Επειδή είμαι λίγο άσχετος δεν ξέρω με τι κριτήρια θα πρέπει να διαλέξω την επόμενη...?
θέλω να μου πείτε η πρέπει να σας πω για να μου πείτε εσείς ποια είναι η πιο κατάλληλη...

Ή μήπως να πάρω μια της ON που έχω ακούσει ότι είναι η καλύτερη και να μην το ψάχνω πολύ πολύ???

Lao
22-05-11, 21:20
Όλες καλές είναι, αυτό που τις διαφοροποιεί είναι η γεύση και η τιμή.

sofos
22-05-11, 21:23
Όλες καλές είναι, αυτό που τις διαφοροποιεί είναι η γεύση και η τιμή.

μπααα δεν ειναι ολες το ιδιο,αλλα για να μη πολυ ψαχνεται και παιρνει διαφορες που ναι μαπα και οχι εμπιστες ας παιρνει on gold standard και απο blends myo fusion.....

Stamer
22-05-11, 21:24
και η elite kai h ON και η reflex ειναι απο τις καλυτερες για να μην πω και οι καλυτερες..

Lao
22-05-11, 21:37
μπααα δεν ειναι ολες το ιδιο,αλλα για να μη πολυ ψαχνεται και παιρνει διαφορες που ναι μαπα και οχι εμπιστες ας παιρνει on gold standard και απο blends myo fusion.....

Μιλούσα για αυτές που ανέφερε. ;)

sofos
22-05-11, 21:46
Μιλούσα για αυτές που ανέφερε. ;)

ε παλι κ αυτες που ανεφερε παρομοιες ειναι,η gold απ αυτες που ανεφερε ειναι η καλυτερη με παραπανω πρωτεινη,πολλες και καλυτερες γευσεις και με cold filtration επεξεργασια πρωτεινης ;)

jannous44
22-05-11, 22:03
Λοιπόν χρειάζομαι βοήθεια...
έχω πάρει μέχρι τώρα 2 πρωτείνες ...
-Instant Whey Reflex 2kg
-Elite Chocolate 1kg

Επειδή είμαι λίγο άσχετος δεν ξέρω με τι κριτήρια θα πρέπει να διαλέξω την επόμενη...?
θέλω να μου πείτε η πρέπει να σας πω για να μου πείτε εσείς ποια είναι η πιο κατάλληλη...

Ή μήπως να πάρω μια της ON που έχω ακούσει ότι είναι η καλύτερη και να μην το ψάχνω πολύ πολύ???

ριξε μια ματια σε bulk αν θες:thumbup:

Ximerakis
23-05-11, 00:24
δεν μπορω γτ δεν 1, χρειαζομαι τοσο μεγαλεσ ποσοτητες
2, ειμαι αρκετα μικροσ και δεν εχω ξανακανει συναλλαγες μεσο ιντερνετ!