PDA

Επιστροφή στο Forum : Πρόγραμμα Διατροφής?



Diogr
06-07-11, 14:12
Λοιπόν,

Είμαι 33χρ, 178ύψος, 79-80κιλά. Θέλω ναι μεν να χάσω τα περιτά λύπη αλλά θέλω να αυξήσω τον μυικό μου όγκο.

Είμαι άσχετος σε θέμα διατροφής. Παλιότερα άκουγα τι μου έλεγε ο ιδιοκτήτης ενός γυμναστηρίου. Τώρα όμως είμαι σε άλλη περιοχή, άλλο gym και δεν ξέρω πολύ κόσμο που να γνωρίζει απο αυτά τα θέματα. Ένας φίλος μου έγραψε πρόχειρα αυτό το πρόγραμμα διατροφής και θέλω την συμβουλή σας αν χρειάζετε αλαγές.

1ο Γεύμα
3 ασπράδια αυγού
1 ποτήρι γάλα
1 μπανάνα

2o Γεύμα
Πρωτείνη με νερό
Φρούτο
Σάντουιτς γαλοπούλα

3ο Γεύμα
στήθος κοτόπουλο
1 ποτύρι ρύζι βραστό
2 κουταλιές ελαιόλαδο

Μετά την προπόνηση
Πρωτείνη με νερό ή γάλα

4ο Γεύμα
100γρ μακαρόνια
κοτόπουλο ή ψάρι (δεν μου γράφει τι και πόσο)
2 κουταλιές ελαιόλαδο
σαλάτα


5ο Γεύμα
2 φέτες μάυρο ψωμί με κοτατζ τσίζ ή γιαούρτι 0-2% με μέλι
Πρωτείνη

sTeLaKoS
08-07-11, 23:30
Λοιπόν,

Είμαι 33χρ, 178ύψος, 79-80κιλά. Θέλω ναι μεν να χάσω τα περιτά λύπη αλλά θέλω να αυξήσω τον μυικό μου όγκο.

Είμαι άσχετος σε θέμα διατροφής. Παλιότερα άκουγα τι μου έλεγε ο ιδιοκτήτης ενός γυμναστηρίου. Τώρα όμως είμαι σε άλλη περιοχή, άλλο gym και δεν ξέρω πολύ κόσμο που να γνωρίζει απο αυτά τα θέματα. Ένας φίλος μου έγραψε πρόχειρα αυτό το πρόγραμμα διατροφής και θέλω την συμβουλή σας αν χρειάζετε αλαγές.

1ο Γεύμα
3 ασπράδια αυγού
1 ποτήρι γάλα
1 μπανάνα

Παραπάνω ασπράδια, τη μπανάνα τη βρίσκω περιττή.

2o Γεύμα
Πρωτείνη με νερό
Φρούτο
Σάντουιτς γαλοπούλα

Αφού αποφασισες να τρως ψωμιά, τουλάχιστον να είναι ολικής ή σικάλεως.

3ο Γεύμα
στήθος κοτόπουλο
1 ποτύρι ρύζι βραστό
2 κουταλιές ελαιόλαδο

Το λάδι κάντο 1 κουταλιά και βάλε πράσινη σαλάτα.

Μετά την προπόνηση
Πρωτείνη με νερό ή γάλα

Νερό αποκλειστικά.

4ο Γεύμα
100γρ μακαρόνια ολικής
κοτόπουλο ή ψάρι (δεν μου γράφει τι και πόσο)
2 κουταλιές ελαιόλαδο
σαλάτα



5ο Γεύμα
2 φέτες μάυρο ψωμί με κοτατζ τσίζ ή γιαούρτι 0-2% με μέλι
Πρωτείνη