PDA

Επιστροφή στο Forum : Ενέργεια και Πρωτεΐνη



biancoVerde
08-02-12, 00:36
Καλησπέρα σας. Είμαι 22 χρονών 1,79 και 65 κιλά. Θεωρώ τον σωματότυπο μου αδύνατο. Έχω σκοπό τις επόμενες μέρες να ξεκινήσω γυμναστήριο για να χτίσω ένα όμορφο σώμα .
Με την λίγη εμπειρία που έχω από τη γυμναστική στο σπίτι ( μονόζυγο / κάμψεις /κοιλιακούς) έχω διαπιστώσει ότι το σώμα μου γυμνάζεται εύκολα( δεν ξέρω αν στέκει ο όρος "γυμνάζεται εύκολα").
Το πρόβλημα μου , λόγω του ότι είμαι φοιτητής, είναι η κακή διατροφή που κάνω. Παρόλο που τρώω ότι να ναι και ότι ώρα να ναι έχω παρατηρήσει ότι δεν παχαίνω με τίποτα!
Ξεκινώντας γυμναστήριο τις επόμενες μέρες θα ήθελα να μου προτείνετε κάποιο προϊόν για ενέργεια πριν το γυμναστήριο και φυσικά μια πρωτεΐνη για αύξηση βάρους/μάζας/όγκου.(δεν ξέρω ποιος είναι ο ορθός όρος γι'αυτο χρησιμοποίησα και τους τρεις) . Ευχαριστώ εκ των προτέρων , ελπίζω να με βοηθήσετε. :)

billys15
08-02-12, 01:23
Καλως μας ηρθες!

Ακομα ενα βραδυ,ακομα μια αφορμη να πουμε τα ιδια..:) Τσεκαρε sticky,διαβασε ενοτητες διατροφη και προπονηση και μετα φυγε στα συμπληρωματα.Μια μπετονιερα πρωτεϊνη να κατεβασουμε κι εσυ κι εγω κι ο καθενας,αν δεν κανουμε σωστη προπονηση και διατροφη,δεν προκειται να δουμε τιποτα.Στο λεω ετσι οπως ειναι αντικειμενικα,τωρα αν πας σε ενα συμπληρωματαδικο αλλα θα σου πουνε.. Για να ξεκαθαρισεις μια και καλη τι κανει μια πρωτεϊνη,εχω ενα παραδειγμα.Θελω αυριο να παω εκδρομη,αρα δεν μπορω να παρω 8 κομματια φιλετο κοτοπουλου μαζι μου σε ταπερακια,οποτε παιρνω την σκονη που ειναι πιο ευκολο. :) Οσο για τις "πρωτεϊνες βαρους",ειδικα στην παρουσα φαση δεν σου χρειαζονται.Ο,τι απορια σου δημιουργηθει,εμεις εδω ειμαστε,ποσταρε την.

Καλο διαβασμα! ;)

biancoVerde
08-02-12, 02:22
Καλως μας ηρθες!