PDA

Επιστροφή στο Forum : Τι πρωτείνη να πάρω για να χάσω το λίπος αλλά όχι απο τους μύες?



Newcome
18-04-12, 11:53
Καλημέρα παιδιά. Θα ήθελα την γνώμη σας σαν πιο ειδικοί που είστε για τημ αγορά συμπληρώματος.
Όπως λέει και η επικεφαλίδα θα ήθελα να μου προτείνετε ενα συμπλήρωμα για κάψω το λίπος αλλά να μην χάσω απο μύες. Είμαι 1.83 98kg και κάνω γυμναστική εδω και ενα μήνα περίπου. Έχω τα κλασικά παχάκια στην κοιλία, το γνωστό σωσίβιο αλλά και στο στήθος μου λίγο παραπάνω. Γενικά τα κοιλά τα έχω ομοιόμορφα και δεν θέλω να χάσω τον όγκο μου αλλα το λίπος που έχω να το κανω μύες (Γινεται αυτό?). Γιαυτο θα ήθελα να μου προτείνετε ενα συμπλήρωμα αν υπάρχει, και αν όχι τι θεωρείται καλό για να πάρω γιατι εγώ είμαι τελείως άσχετος με αυτά!

Ευχαριστώ προκαταβολικά!:green:

beefmeup
18-04-12, 12:17
παρε μια απλη πρωτεινη χωρις υ/ες..
αλλα οπως κ να χει δεν θα ειναι αυτη που θα σε βοηθησει να καψεις λιπος αν το ρωτας ετσι..
κανε μια βολτα στις ενοτητες διατροφη κ αεροβια για να δεις λιγο τι πραγματικα θα σε βοηθησει..

xgiwrgos
18-04-12, 13:15
Είναι πολύ απλό να χάσεις λίπος..το να βάλεις μυικό ιστό είναι το δύσκολο ! ! !
Λοιπόν με 3 κινήσεις μόνο θα χάσεις το λίπος που θέλεις με την μικρότερη απώλεια μυικού ιστού που θα μπορούσες να έχεις.

1ον: Βρίσκεις τις θερμίδες συντήρησής σου (βλέπε http://forum.bodybuilding.gr/showthread.php?4298-%CE%A0%CF%81%CE%BF%CE%B3%CF%81%CE%B1%CE%BC%CE%BC%CE%B1-%CE%A5%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%BF%CF%85-BMR-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B8%CE%B5%CF%81%CE%BC%CE%B9%CE%B4%CF%89%CE%BD) οι οποίες πρέπει να αποτελούντε από 35% πρωτείνες 50% υδατάνθρακες και 15% καλά λιπαρά.Ακολουθείς αυτό το πλάνο για 2 μήνες ακόμα και αφού τώρα ξεκίνησες θα παίρνεις μυικό ιστό και θα κάνεις λίπος ταυτόχρονα.Μετά από 2 μήνες χαμηλώνεις τις θερμίδες πρόσληψής σου από τους υδατάνθρακες την πρώτη εβδομάδα κατά 200 θερμίδες και την δέυτερη εβδομάδα άλλες 300 και ακολουθείς αυτό το πλανο.