PDA

Επιστροφή στο Forum : Κάποιες ερωτήσεις για συμπληρώματα και κρεάτινες



JohnnyBoy
22-07-12, 16:41
Γεια σας, ονομάζομαι Γιάννης είμαι 18 χρονων μένω σε ένα χωριο κοντά στην ξανθη και το πρόβλημα μου είναι ότι είμαι 1.65 και 45 κιλά!!! Πολύ λίγα για την ηλικία μου!!! Έχω φτάσει σε σημείο να φαίνονται τα κοκαλα στα πλευρά μου!!!

Σκέφτηκα λοιπόν άμα πάρω κάποια κρεατίνη ίσος *φουσκώσω* λίγο και κάνω το σώμα μου να φαίνεται λίγο πιο ωραίο!! Και επειδή είμαι 100% άσχετος με το θέμα είπα να ζητήσω βοήθεια από εδώ !! Συγγνώμη αν κάποιες ερωτισεις σας φανούν γελοίες!!

Επειδή όπως είπα δη έχω ασχοληθεί ποτε με το θέμα τι μου προτείνεται? Να πάρω κάποια κρεατίνη?? Έχετε να μου προτείνεται κάποια οικονομική που θα μπορούσα να την πάρω με αντικαταβολή?? Το θέμα όμως είναι ότι δη έχω την δυνατότητα να πάω γυμναστήριο!!Οποτε αναγκαστικά πρέπει να αρκεστώ σε ερασιτεχνική άσκηση στο σπίτι!! Μήπως έτσι πάει χαμένη η κρεατίνη??? Από την άλλη όμως δη αναζητώ να κάνω το τέλειο σώμα!! Απλά θέλω να. Φαίνομαι λίγο πιο γυμνασμένος και όχι κοκαλιάρης!!

Παιδιά σας παρακαλώ βοηθήστε με λίγο !! Πείτε m την γνώμη σας και προτείνεται μου κάποια λύση!!!

panakos
22-07-12, 16:45
φιλε μου καλως ηρθες!
λοιπον ουτε κρεατινη θελεις ουτε τιποτα!παμε λιγο στα βασικα!εχουμε 1.65 υψος 45 κιλα..ελαχιστα κιλα συμφωνω μαζι σου!
απο διατροφη πως παμε?αναλυσε το λιγο να καταλαβω αν κανουμε διατροφη η οχι!
η αληθεια ειναι οτι σαν το γυμναστηριο δεν μπορεις να φυμανστεις,αλλα αφου δεν υπαρχει η δυνατοτητα και στο σπιτι θα κανουμε δουλιτσα!!;)

οποτε περιμενουμε να μας πεις λιγο αν κανεις διατροφη,τι ασκησεις κανει σπιτι κτλ...

παντβς το μονο σιφουρο ειναι οτι δεν χρειαζεσαι ουτε κρεατινη ουτε τιποτα τωρα....:welcome:

billy89
22-07-12, 16:45
Η κρεατίνη δε "φουσκώνει". Τι δυνατότητες για άσκηση έχεις στο σπίτι σου?

JohnnyBoy
22-07-12, 16:51
φιλε μου καλως ηρθες!
λοιπον ουτε κρεατινη θελεις ουτε τιποτα!παμε λιγο στα βασικα!εχουμε 1.65 υψος 45 κιλα..ελαχιστα κιλα συμφωνω μαζι σου!