PDA

Επιστροφή στο Forum : Πόνος στο πάνω μέρος του ώμου (Αρχάριος).



alexandros1976
10-01-13, 21:37
Καλησπέρα. Καλή χρονιά. Είμαι αρχάριος στα βάρη (3 μήνες) και έχω το εξής πρόβλημα από την προηγούμενη εβδομάδα. Στην προσπάθεια που έκανα στον πάγκο με αρκετά για εμένα κιλά με πόνεσε το μπροστά μέρος του δεξιού ώμου. Το ίδιο βράδυ με πόνεσε και ο αριστερός ώμος στην κορυφή του (κλείδα). το στήθος ελπίζω να έχει περάσει (άλλωστε δεν πονάει διόλου) ο αριστερός όμως με πόνεσε και εχτές που έκανα πλάτη δικέφαλα. Τι είναι αυτός ο πόνος; Να δοκιμάσω αύριο στήθος η όχι. Τι προτείνετε; έχω πλακώθει πάντως σε βολταρεν και πάγο. ευχαριστώ

Nikolas_mk2
10-01-13, 23:29
Καλησπέρα,ενα συνηθισμένο λαθος των αρχαρίων είναι η λανθασμένη εκτελεση στις πιεσεις παγκου με αποτελεσμαα η πιεση να φευγει απο το στηθος και να πεφτει πανω στους ωμους με ασχημες συνεπειες-εως και καταστροφικές όταν οι τενοντες αρχίζουν να ''κωλύονται''....Θελει μεγαλη προσοχη,ζητα απο καποιον εμπειρο να σου δειξει ακριβώς πως πρεπει να γινεται η ασκηση και να σε παρακολουθει για λιγο ωστε να εισαι σιγουρος,αν και δεν σε ξερω στοιχηματίζω οτι κανεις την κινηση της μπαρας πανω-κατω σχεδόν κάθετα ;)
Εως οτου αποκτησεις την αρτια τεχνική(το βασικότερο όλων) για όλες τις ασκήσεις μην φορτωνεις κιλά και γενικότερα φρόντισε να ξεκουραζεσαι.....Αν νιωθεις την παραμικρή ενόχληση χαλαρωσε μερικες μερες και μην πιεζεσαι,μπορεις να παθεις ζημιά απο το τίποτα.

magavaTOUT
10-01-13, 23:33