PDA

Επιστροφή στο Forum : Πρόγραμμα αλλαγής



kpmp
10-05-09, 21:15
Γεια σας,
διαβάζω το forum εδώ και λίγο καιρό και σήμερα έκανα εγγραφή.

Δεν ξέρω αν είναι το κατάλληλο μέρος για αυτό το post. Θα σας αναφέρω συνοπτικά την ιστορία μου μήπως μπορείτε να με βοηθήσετε.

Έχω ύψος ~1,90μ και ήμουν χρόνια παχύσαρκος. Είχα φτάσει και τα 138 κιλά. Τα τελευταία 2 χρόνια περίπου κατάφερα και έπεσα στα 102 κιλά χάνοντας λίπος. Τα έχασα αργά και με σωστή διατροφή. Φυσικά, υπήρξαν κάποια διαστήματα με διαλλείματα (στα οποία παρέμενα σταθερός) και αυτό για να ξεκουραστώ.

Εδώ και 2 μήνες (και κάτι μέρες) έχω ξεκινήσει γυμναστήριο το οποίο με βοήθησε αρκετά σε συνδυασμό με διατροφή που κάνω. Από τα 109 κατάφερα να πάω στα 102.

Είμαι φοιτητής και έχω γραφτεί σε ένα γυμναστήριο στην πόλη μου. Το πάσχα δεν το άφησα. Γράφτηκα για τις 15 μέρες σε γυμναστήριο της Αθήνας.


Το πρόγραμμα που κάνω είναι κυκλικό (?). Είναι 3 μέρες με 2 ομάδες σώματος την μέρα. Δυκέφαλοι - Στήθος, Τρικέφαλοι - Πλάτη, Πόδια (τα πόδια είναι το δυνατό μου σημείο) - Ώμοι (οι ώμοι είναι το αδύνατο μου σημείο). Εάν πάω και 4η ή 5η μέρα τότε κάνω κάτι της επιλογής μου.

Διάδρομος: Στην αρχή έκανα 15-20 λεπτά γρήγορο περπάτημα. Πλέον κάνω το εξής: 25 λεπτά στο 7, 5 λεπτά στο 8,7 και άλλο 1 (αν αντέχω) στο 10,3, 10-15 λεπτά στο 6,7. Με τη σειρά που τα έγραψα, στην αρχή πριν τα βάρη και τα όργανα και με κλίση 2,5%.

Όπως καταλαβαίνετε έχω ξεκινήσει μία πολύ μεγάλη προσπάθεια ριζικής αλλαγής του τρόπου ζωής μου και της διατροφής μου. Πάνω απ'όλα το κάνω πρώτα για μένα.

Θέλω να χάσω κάποιο λίπος από την κοιλιά, τα χέρια (κάτω μέρος στα μπράτσα) και τα μπούτια (περιοχή προσαγωγών?).
Μετά ή και παράλληλα θέλω να αυξήσω μυϊκή μάζα και στο μέλλον να επιτύχω ένα γραμμωμένο σώμα με μυϊκό όγκο.


Από την Δευτέρα, ο γυμναστής μου, μου είπε ότι θα μου μειώσει τις επαναλήψεις και θα αυξήσει το βάρος.

Ξέχασα κάτι να αναφέρω...? Ααα ναι! Τον Ιούνιο κλείνω τα 20!