PDA

Επιστροφή στο Forum : Βοήθεια...



newklear
05-08-09, 01:20
χαιρετώ όλα τα μέλη του forum...ακολουθεί σεντόνι προβληματισμού...
λοιπόν η κατάσταση μου είναι η εξής ,πριν από έναμιση χρόνο περίπου(πέρισυ το μάρτιο) ήμουν 1,83 κ 66 κιλά, οπότε αποφάσισα να αρχίσω όγκο γιατί δεν πήγαινε άλλο..ασχολήθηκα σοβάρα με το άθλημα,διάβασα βιβλία άρθρα, το παρόν forum klp και με αρκετό κόπο(γυμναστική, διατροφή,ξεκούραση, κλπ) έφτασα στα 71 κιλά έχοντας βάλει μυς παντού στο σώμα...
εαν το συνέχιζα πιστεύω τώρα θα ήμουν πολύ καλά, αλλά εδώ έρχεται το πρόβλημα, είμαι φοιτητής(κ σε πολύ δύσκολη σχολή) και στις εξεταστικές έχω ένα δίμηνο στο νερό φουλ διάβασμα κ ούτε λόγος για γυμναστήριο αυτές τις περιόδους..καταλαβαίνετε πόσο εξοργιστικό είναι να τα χεις φτύσει στο γυμναστήριο ,να κάνεις διατροφή, να βλέπεις μια μικρή πρόοδο.κ μετά να κολουθεί 2μηνο διαβάσματος στο τέλος του οποίου είσαι σχεδόν πάλι πι΄σω στο ξεκίνημα..
εκτός όλων αυτών,στην τελευταία εξεταστική εφαγα κ λίγο παραπάνω(χωρίς να το καταλάβω) με απότέλεσμα να πετύχω το ακατόρθωτο..πλέον είμαι μόλις 71 κιλά και έχω και κοιλιά!!!:unsure::unsure: δηλαδή είμαι αδύνατος με κοιλά(ήμαρτον).παράλληλα οι μύες που είχα βάλει έχουν αρχίσει να ψιλοπέφτουν:(

όπως καταλαβαίνετε είμαι πολύ θυμωμένος επειδή όλος ο κόπος πήγε λίγο πολύ χαμένος(όχι εντελώς βέβαια)κ επειδή μετά από τόσο γυμναστική κυκλοφορώ με κοιλιά στις παραλίες (όταν λέω κοιλιά εννοώ ένα αντιαισθητικό φούσκωμα στη μέση...αν συνυπολογίσουμε ότι χώρισα με την κοπέλα μ πρίν λίγο καιρό κ ότι το δίμηνο εξεταστικής π πέρασε λόγω του οποίου δεν πήγαινα στο γυμναστήριο πήγε σκατά, καταλαβαίνει κανείς ότι είμαι στα πρόθυρα νευρικής κρίσης...σκέφτομαι π και π να τα παρατήσω τελείως αλλά λέω να δείξω χαρακτήρα κ να κάνω μια ακόμα προσπάθεια...