PDA

Επιστροφή στο Forum : Προγραμμα,συμβουλές!!



kris
08-09-09, 11:22
Καταρχήν καλημέρα σε όλους.Θα ήθελα εάν είναι δυνατόν να μου δώσετε κάποιες συμβουλές.Είμαι αρχάριος σε θέμα προπονήσεων γυμναστηρίου αν και έχω κάποιες γνώσεις περί του θέματος

Είμαι 21 χρόνον,ύψος 1,83 και 80 κιλά.Ο σκοπός μου είναι αύξηση μυϊκού όγκου+μείωση λίπους.Το σώμα μου και η υγεία μου είναι πολύ ταλαιπωρημένη γιατί μέσα σε έναν χρόνο έπεσα από 115 κιλά που ήμουν στα 67 και για "ευκατανοητους" λόγους ανέβηκα σταδιακά στα 80.Κατά την διάρκεια που από 67 κιλά πήγα 80 πήγαινα γυμναστήριο,κάτι το οποιο δεν έκανα κατά την διάρκεια που από 115 κιλά πήγα 67 (μεγάλο λάθος)Με λίγα λόγια έκανα προπονήσεις περίπου για 4 μήνες βλέποντας αποτελέσμετα.Για κάποιους σοβαρούς οικογενειακούς λόγους εδώ και 3 μήνες αναγκαστικά να σταματήσω το γυμναστήριο αλλα τώρα πλέον μπορώ να ξαναρχίσω.

Το πρόγραμμα που ακολουθούσα ήταν:
δευτερα:πλάτη
τρίτη:δικέφαλα,τρικέφαλα
τεταρτη:στήθος
πέμπτη:ώμοι,τραπεζοειδής
παρασκευή:πόδια

Ανά κάθε μυϊκή ομάδα έκανα 4 ασκήσεις από 8-16 επαναλήψεις,σε μορφή πυραμίδας.
Επίσης ανά 2 εβδομάδας κρατούσα 2 ασκήσεις από τις 4 σταθερές και άλλαζα τις άλλες 2

Οι προπονήσεις διαρκούν από 45 λεπτά μέχρι 1 ώρα

Θα ήθελα να μου πείτε(γιατί είμαι σίγουρος ότι όλο και κάποια γκάφα θα κάνω)εάν το πρόγραμμα είναι επαρκής/λάθος και τα λοιπά,σας ευχάριστο εκ τον προτερων

TEFAAtzis
08-09-09, 11:50
Το προγραμμα σου μια χαρα μου φανηκε φιλε Κρις και μου θυμησε αυτο του Μπουρναζου για ογκο.Απο την στιγμη που δουλεψες πανω σε αυτο το προγραμμα εγω θα σου προτεινα να το αλαξεις και να κανεις ενα σπλιτ 4 ημερων.Ποσταρε το εδω και το συζηταμε

Exci
08-09-09, 11:57
δευτερα:πλάτη
τρίτη:δικέφαλα,τρικέφαλα
τεταρτη:στήθος

:unsure:
Καλα πιασιματα δεν εχετε εσεις?....

kris
08-09-09, 12:17