PDA

Επιστροφή στο Forum : ΝΟΙΩΘΩ ΠΡΗΣΜΕΝΟ ΤΟ ΕΝΤΕΡΟ ΜΟΥ



aris1988
01-11-09, 11:07
Καλησπερα παιδεια εδω και εν μηνα περιπου εχω ξεκινισει να παιρνω καρνιτινη και cla αλλα πριν 2 βδομαδες αρχισα να νοιωθω ενα πονο χαμηλα αριστερα εκει που ειναι το εντερο και διαπιστωσα πωσ οποτε επαιρνα καρνιτινη αφτοσ ο πονος ηταν δυνατοτερος και ετσι αποφασισα να τα σταματησω για μια περιοδο ο πονος τωρα εχει ελατωθει αλλα οποτε τρωω νοιωθω εκει το σημειο σα να νε πρησμενο..λετε να φταει ι καρνιτινη η απλα ηταν συμπτωση και ειναι ερεθισμενο το εντερο?

NASSER
01-11-09, 20:24
Καλο θα ηταν να κανεις εξετασεις και να δεις τι εχεις. Εγω Λεω πως μπορει να εχεις πετρα στα νεφρα και αλλου πονας και αλλου το νιωθεις...
Η καρνιτινη δεν πρεπει να φταιει, δεν ακουστηκαν ποτε συμπτωματα απο χρηση καρνιτινης.

sTeLaKoS
01-11-09, 20:36
21 χρονων πετρα στα νεφρα? Μπορει να συμβεί σε τόσο μικρή ηλικία?

fotis hks
06-12-09, 00:49
21 χρονων πετρα στα νεφρα? Μπορει να συμβεί σε τόσο μικρή ηλικία?

παρα το γεγονός οτι ακούγεται περίεργο σε τόσο μικρή ηλικία να συμβει κάτι τέτοιο....δεν αποκλείεται κιόλας.....στην αδερφη μιάς συμαθητριάς μου (ηλικια20) διαγνωσθηκε πετρα στα νεφρα:shock: με κυριο αιτιο την περιορισμένη ληψη υγρων και δη νερου!οπότε.....