Welcome guest, is this your first visit? Create Account now to join.
  • Login:
+ Απάντηση στο θέμα
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 8 από 8
  1. #1

    Προεπιλογή γραμωση η αυξηση(καθααρης)μυικης μαζας

    μετα απο μια διακοπη αρκετα μεγαλη λογο καλοκαιριου και ενος προβληματος στο χερι ξεκινησα 2 βδομαδες προπονηση και κανα κυκλικη προπονηση για να συνιθισει το σωμα και απο αυριο θα ξεκινησω κανονικη προπονηση ο γυμναστης μου λεει επειδη εχω παρει αρκετα κιλα να αρχισω προγραμμα γραμμωσης εγω απο αυτα που χω διαβασει εχω καταλαβει πως ειναι καλυτερα να ακολουθησω καποιο προγραμα για αυξηση μυικης μαζας αλλα μαζι με αεροβιο και καποιο light λιποδιαλυτη για να βοηθαει να μη παιρνω περιτα λιπη και να καιω και περισοτερο λιπος ενω φουσκωνουν οι μυς οσο ειναι αυτο βεβαια εφικτο και να κρατησω και τις θερμιδες συντηρησης μου και να μη κανω υποθερμιδικη διαιτα.εσεις τι μου προτεινετε?

  2. #2
    Banned
    Εγγραφή
    22-11-2009
    Περ.
    Athens
    Μηνύματα
    1.897

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο kykladitis Εμφάνιση μηνυμάτων
    μετα απο μια διακοπη αρκετα μεγαλη λογο καλοκαιριου και ενος προβληματος στο χερι ξεκινησα 2 βδομαδες προπονηση και κανα κυκλικη προπονηση για να συνιθισει το σωμα και απο αυριο θα ξεκινησω κανονικη προπονηση ο γυμναστης μου λεει επειδη εχω παρει αρκετα κιλα να αρχισω προγραμμα γραμμωσης εγω απο αυτα που χω διαβασει εχω καταλαβει πως ειναι καλυτερα να ακολουθησω καποιο προγραμα για αυξηση μυικης μαζας αλλα μαζι με αεροβιο και καποιο light λιποδιαλυτη για να βοηθαει να μη παιρνω περιτα λιπη και να καιω και περισοτερο λιπος ενω φουσκωνουν οι μυς οσο ειναι αυτο βεβαια εφικτο και να κρατησω και τις θερμιδες συντηρησης μου και να μη κανω υποθερμιδικη διαιτα.εσεις τι μου προτεινετε?
    ξεκινα απο καθαρη διατροφη με θερμιδες συντηρησης για αρχη. κανε ασκησεις ογκου αλλα και αεροβιο καθε μερα. θα κανεις το λεγομενο recomposition.

    αλλα μην περιμενεις πολι γρηγορα αποτελεσματα. ειναι χρονοβορα διαδικασια.

  3. #3

    Προεπιλογή

    Προσπάθησε όσο μπορείς να αυξήσεις τις δραστηριότητες σου. Περπάτα αρκετά, μην χρησιμοποιείς αμάξι συχνά και όσο σου επιτρέπεται μείωσε τα διαλείμματα μεταξύ των σετ.

  4. #4

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Qlim4X Εμφάνιση μηνυμάτων
    ξεκινα απο καθαρη διατροφη με θερμιδες συντηρησης για αρχη. κανε ασκησεις ογκου αλλα και αεροβιο καθε μερα. θα κανεις το λεγομενο recomposition.

    αλλα μην περιμενεις πολι γρηγορα αποτελεσματα. ειναι χρονοβορα διαδικασια.
    οταν λες χρονοβορα δηλαδη αν φτιαξω κι αλλο τη διατροφη μου κανω σκληρες προπονησεις καθε μερα 20-30 λεπτα αεροβιο παιρνω μια καθαρη πρωτεινη και ενα λιποδιαλυτη σε 3-4 μηνες δε θα αρχισω να βλεπω διαφορες?οχι μεγαλες απλα λιγο να μαζεψει το σωσιβιο και να μεγαλωσουν λιγο τα χερια..

  5. #5
    Banned
    Εγγραφή
    22-11-2009
    Περ.
    Athens
    Μηνύματα
    1.897

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο kykladitis Εμφάνιση μηνυμάτων
    οταν λες χρονοβορα δηλαδη αν φτιαξω κι αλλο τη διατροφη μου κανω σκληρες προπονησεις καθε μερα 20-30 λεπτα αεροβιο παιρνω μια καθαρη πρωτεινη και ενα λιποδιαλυτη σε 3-4 μηνες δε θα αρχισω να βλεπω διαφορες?οχι μεγαλες απλα λιγο να μαζεψει το σωσιβιο και να μεγαλωσουν λιγο τα χερια..
    ναι θα αδιασεις αρκετα.

    μετα 8α αρχησεις να βλεπεις διαφορες μυικα.

  6. #6

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο kykladitis Εμφάνιση μηνυμάτων
    οταν λες χρονοβορα δηλαδη αν φτιαξω κι αλλο τη διατροφη μου κανω σκληρες προπονησεις καθε μερα 20-30 λεπτα αεροβιο παιρνω μια καθαρη πρωτεινη και ενα λιποδιαλυτη σε 3-4 μηνες δε θα αρχισω να βλεπω διαφορες?οχι μεγαλες απλα λιγο να μαζεψει το σωσιβιο και να μεγαλωσουν λιγο τα χερια..
    Για μια περιοδο 1 χρονου που δοκιμασα αυτο που σου προτεινε ο φιλος, να πω απλα απο προσωπικα εμπειρια οτι ειναι αρκετα της υπομονης, μην περιμενεις τεραστιες διαφορες και το βρισκω και λιγο ευκολο το να ξεφυγεις είτε στη διατροφη είτε στην προπονηση

    Δεν ειναι ασχημο, απλα δεν ξερω αν θες κατι δραστικο ή αν δεν καιγεσαι να δεις μεγαλη απωλεια λιπους/μεγαλη μυικη αυξηση

    Γενικα το recomposition σε εμενα λειτουργησε αλλα πολυ αργα και χωρις εντυπωσιακες διαφορες και πλεον το θεωρω σαν πειραματικο/προπαρασκευαστικο σταδιο για φετος που λεω να μπω πιο δυναμικα

  7. #7

    Προεπιλογή

    δηλαδη φιλε keysersoze αν θελω κατι ποιο αποτελεματικο τι προτεινεις?και μει με παρεξηγησετε παλι σιγουρα για να φτιαξεις το σωμα που θες χρειαζοντε πολλες θυσιες σκληρες προπονησεις και πολυ γυμναστικη αλλα σιγουρα και με τη βοηθεια των συμπληρωματων θα χεις μια βοηθεια για εστω λιγο ποιο ευκολα η ποιο γρηγορα αποτελεσματα

  8. #8

    Προεπιλογή

    Δεν υπαρχει τι προτεινω γιατι το καθε σωμα αντιδρα διαφορετικα
    Απλα ειδα οτι στο δικο μου σωμα τα αποτελεσματα ηταν πολυ εμφανεστερα οταν ειχα περιοδους γραμμωσης και περιοδους ογκου παροτι το σωμα μου ηταν πιο "εξοικειωμενο" σε σχεση με την 1η περιοδο γυμναστικης που προσπαθου να συνδιασω σιδερα, ατσαλια και ιδρωτα αεροβικης και θεωρητικα ημουν και αγυμναστος(αρα περισσοτερα περιθωρια βελτιωσης)

    Ξεκινα αυτο που θες αλλα απλα πιστευω οτι ισως δεν δεις τοσο δραστικα αποτελεσματα. Ισως και να μην σε νοιαζει βεβαια.


 
+ Απάντηση στο θέμα

Δικαιώματα - Επιλογές

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  • BB code is σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
  • Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Web Design Premium Studio