Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 4 από 4
  1. 11-08-08 15:58 #1

    Εγγραφή
    01-08-2008
    Περ.
    NORTH GREECE
    Μηνύματα
    25
    Προεπιλογή ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΚΑΨΙΜΟ ΛΙΠΟΥΣ
    Πιστευω οτι παρα πολλα μελη του site θα ηθελαν τα φωτα οσων γνωριζουν το θεμα αυτο.

    Προσωπικα θα ηθελα την βοηθεια σας πανω στο θεμα της διατροφης που πρεπει να ακολουθησω ετσι ωστε να καψω το λιπος το οποιο εχω στην περιοχη της κοιλιας.
    Απάντηση με παράθεση
     

  2. 11-08-08 22:45 #2
    Retired Admin
    Το avatar του χρήστη NASSER

    Εγγραφή
    24-05-2008
    Περ.
    Cyprus
    Μηνύματα
    11.879
    Προεπιλογή
    φιλε staio καλα θα ηταν να διαβασεις μονος σου την ενοτητα διατροφη του forum και εφοσον εχεις αποριες να σου λειθουν. Το καψιμο λοιπυς ειναι συνδιασμος ασκησης και διατροφης για να εχεις μεγιστα αποτελεσματα! εχοντας αυτο ως αρχη ξεκινα την μελετη!
    καλο διαβασμα!
    Απάντηση με παράθεση
     

  3. 12-08-08 04:09 #3
    Προεπιλογή
    χαίρομαι που ακολούθησες την συμβουλή και ενδιαφέρθηκες για διατροφή!

    λοιπόν, έχουμε και λέμε
    τα βασικά που πρέπει να διαβάσεις είναι τα εξής 2

    http://www.bodybuilding.com/fun/layne36.htm

    http://www.bodybuilding.gr/bodybuild...d=67&Itemid=57

    συγκεκριμένα το άρθρο του MB είναι από τα καλύτερα άρθρα για να εισαχθεί κάποιος στον τομέια "δίαιτα" και έχει μέσα και την πολύ χρήσιμη εξίσωση υπολισμού θερμίδων που θα την χρησιμοποιήσεις εσύ

    από την άλλη το άρθρο του layne είναι ο καλύτερος οδηγός γράμμωσης κατα τη γνώμη μου, ιδιαίτερα επειδή γράφτηκε από natural αθλητή για άλλους natural αθλητές. από εδώ θα πάρεις το γενικό πλάνο του πως θα μοιράσεις τις θερμίδες σου, τι θα τρως και πότε κλπ.
    προσωπικά μου έκανε ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορά (το -500θερμίδες "στο περίπου" χρονισμός υδατ κλπ, με το -500 θερμίδες του layne απλά δεν υπάρχει καν σύγκριση)

    επίσης μάλλον θα χρειαστείς και αυτό
    http://www.kelpiesoft.com/applib/foodfile/
    που έχει πληροφορίες (θερμίδες, γρ πρωτ υδατ λίπους) για πολλές τροφές

    και πιθανότατα θα χρειαστείς και μία ζυγαριά κουζίνας (δεν είναι ακριβές, αλλά φρόντισε να πάρεις μία καλή!)
    και μία κανονική ζυγαριά αλλά φαντάζομαι έχεις
    και μία μεζούρα

    η πρόοδος ελέγχεται 1 φορά την βδομάδα (όχι παραπάνω γτ δεν βοηθάει ψυχολογικά), το πρωί με το που ξυπνάς και αφού κάνεις πιπί σου.
    προτείνω να ελέγχεις βάρος, περιφέρεια μέσης και περιφέρεια ώμων αν γίνετε. έμπειροι αθλητές πιθανόν να μπορούν να κρίνουν από καθρέφτη, αλλά καλύτερα η σιγουριά

    κατ'εμε η ζυγαριά δεν αρκει γιατί άτομα που είναι σχετικά καινούργια (=μακριά από το genetic potential τους) και κάνουν πολύ καλή διατροφή(όπως του Layne) και καλή προπόνηση, δεν είναι απίθανο να αυξήσουν μυική μάζα στην γράμμωση
    βέβαια καμμία σχέση με όγκο, αλλά μπορεί κάποιος να μπερδευτεί αν κοιτάει ζυγαριά μόνο. εσένα σε ενδιαφέρει περισσότερο να πέφτει η περιφέρεια μέσης οπότε τσέκαρε το και αυτό!

    πάνω απόλα μείνε ήρεμος, το ξέρω είναι ΠΟΛΛΑ (και που να αρχίσεις να μετράς γραμμάρια, εκεί να δεις...είναι πολύ πακέτο γτ πχ στο ρύζι δεν θα υπολογίζεις μόνο τον υδατ που έχει, αλλά και την πρωτ και το λίπος)
    θα σου πάρει κάποιο καιρό να τα διαβάσεις, κάποιο καιρό να τα κατανοήσεις, ΑΡΚΕΤΟ καιρό για να βγάλεις το πρώτο σου πρόγραμμα κλπ
    απλά μείνε ήρεμος, είναι κάμποση δουλειά αλλά γίνετε

    απορίες κλπ όπως πάντα εδώ είμαστε
    Απάντηση με παράθεση
     

  4. 28-11-10 01:13 #4
    Προεπιλογή καψιμο λιπους
    γεια σας ειμαι ο παρις απο κυπρο και θελω την βοηθεια σας για να καψω το λιπος μου. προβλημα ειναι οτι εργαζομαι πολλες ωρες την ημερα. θα ηθελα να μου γραψετε μια διατροφη για να χασω το λιπος μου και ασκησεις που να βοηθανε στην γραμμωση του σωματος μοθ
    Απάντηση με παράθεση