Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 15 από 43
  1. 21-08-08 19:28 #1
    Προεπιλογή ΑΝΕΒΑΣΤΕ ΚΙΛΑ ΣΤΟΝ ΠΑΓΚΟ
    Πόσες και πόσες φορες δεν έτυχε σε όλους μας να προσπαθούμε να ανεβάσουμε κιλά στις πιέσεις πάγκου και αυτή η ριμάδα η μπάρα να έχει κολλήσει σε ένα νούμερο κιλών και να αρνείται πεισματικά να πάει παραπάνω!
    Ειδικά στην προπόνηση με βάρη μια απ τις πιο συνηθισμένες ερωτήσεις που σου κάνουν είναι
    Ποσα κιλά σηκώνεις στον πάγκο?
    Πως θα το φτιάξουμε λοιπόν?
    Απλά και "γρηγορα".
    Προπόνηση 3 φορες τη βδομάδα.Δευτερα-Τεταρτη-Παρασκευή

    Ας πούμε λοιπόν πως στις πιέσεις πάγκου έχετε 1 ζόρικη επανάληψη στα 100 κιλά.Φυσιολογικά θα πρέπει να έχετε 10 "επαναληψεις" στα 60 κιλά.Αν είναι λιγότερα δεν πειράζει.
    Τη Δευτερα λοιπόν
    60x5 65x4 70Χ3 75x2 80x1
    3-5 λεπτά ξεκούραση ανάμεσα στα set 3 λεπτα ξεκουραση μεταξυ των ασκησεων για τισ αλλες μυικες ομαδες.

    Την Τεταρτη
    65x5 70x4 75x3 80x2 85x1

    Την Παρασκευή
    70x5 75x4 80x3 85x2 90x1

    Την επομενη Δευτερα κάνουμε το Πρόγραμμα της προηγουμενηςΤεταρτης
    Την Τεταρτη το πρόγραμμα της Παρασκευής
    Την Παρασκευή 75x5 80x4 85x3 90x2 95x1

    Και πάει λέγοντας.............
    Μπορείτε να κάνετε άλλες 2 ασκήσεις 1 για πλάτη και 1 για πόδια ακολουθώντας την ίδια τακτική η ότι άλλο θέλετε

    Συνεχίστε να κάνετε το πρόγραμμα όσο βλέπετε βελτίωση κατόπιν αράξτε 1 εβδομάδα (αν δεν είστε στο φάρμακο) και ακολουθήστε κάποιο αλλο προγραμμα.
    Ελπιζω να το βρειτε χρησιμο και να το δοκιμασετε αν και οι γνωσεις μου στο
    bodybuilding ειναι καποσ περιορισμενες αν και τα 2 αθληματα εχουν πολλα κοινα
    Απάντηση με παράθεση
     

  2. 21-08-08 20:04 #2
    Weight Freak
    Το avatar του χρήστη billys15

    Εγγραφή
    29-07-2006
    Περ.
    Ptolemaida
    Μηνύματα
    3.746
    Προεπιλογή
    Thanks για τo tip
    Απάντηση με παράθεση
     

  3. 21-08-08 22:11 #3
    Προεπιλογή
    πολυ καλο αυτο το tip και θα το δοκιμασω αλλα δεν υπαρχει περιπτωση υπερπροπονησης με 3 φορες την εβδομαδα την ιδια μυϊκη ομαδα
    Απάντηση με παράθεση
     

  4. 21-08-08 22:42 #4
    away
    Εγγραφή
    03-11-2007
    Μηνύματα
    5.665
    Προεπιλογή
    τοσα λιγα σετ μαλον οχι εχουν λογικη αυτα απο πησω δεν σε βαζουν να κανεις 15 σετ 3 φορες την εβδομαδα ουτε ενταση βαζεις να παιζεις κοπωση και 100%

    Ας πούμε λοιπόν πως στις πιέσεις πάγκου έχετε 1 ζόρικη επανάληψη στα 100 κιλά.Φυσιολογικά θα πρέπει να έχετε 10 "επαναληψεις" στα 60 κιλά.Αν είναι λιγότερα δεν πειράζει.
    Βασιλακη τι σου λεει αυτος ρε τι δεν πειραζει τι υπονοει αχαχχααχαχ



    κατόπιν αράξτε 1 εβδομάδα (αν δεν είστε στο φάρμακο)
    Ενταξη βιλλ κανε το προγραμμα χρις διαλειμα εσυ




    να σοβαρευτουμε

    Hurricane38 γιατι μου φενετε οτι δεν ειανι ακριβως αυτο που λες αν καποιος εχει 100 κιλα 1 στον παγκο κανει 10 τα 60? οχι νομιζω παραπανω ειναι τελος παντων δεν μπορω να καταλαβω πως και τι κιλα να βαλω

    πες οτι εχω τα 125 χ 10 πως θα παει το προγραμα?
    Απάντηση με παράθεση
     

  5. 21-08-08 23:03 #5
    away
    Εγγραφή
    21-06-2008
    Περ.
    Ναύπλιο
    Μηνύματα
    4.874
    Προεπιλογή
    περίμενα το ποστ του Ruhl, ήμουν σίγουρος ότι κάτι τέτοιο θα πέταγε...
    Απάντηση με παράθεση
     

  6. 21-08-08 23:19 #6
    Προεπιλογή
    λοιπον alex,ας υποθεσουμε οτι εχεις 125χ10 στον παγκο(λεμε τωρα )
    δευτερα:125χ5,130χ4,135χ3,140χ2,145χ1
    τεταρτη:130χ5,135χ4,140χ3,145χ2,150χ1
    παρασκευη:135χ5,140χ4,145χ3,150χ2,155χ1
    οκ?
    αληθεια αμα εχεις 125χ10 τοτε με μια επ. ποσα εχεις?
    Απάντηση με παράθεση
     

  7. 22-08-08 02:14 #7
    Weight Freak
    Το avatar του χρήστη billys15

    Εγγραφή
    29-07-2006
    Περ.
    Ptolemaida
    Μηνύματα
    3.746
    Προεπιλογή
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο RUHL

    κατόπιν αράξτε 1 εβδομάδα (αν δεν είστε στο φάρμακο)
    Ενταξη βιλλ κανε το προγραμμα χρις διαλειμα εσυ
    Εσυ μην χασεις,κατευθειαν να μου την πεις.

    Ενταξει ρε μην το κατηγορεις το προγραμμα,δοκιμαστο και μετα πες την αποψη σου.Και με την muscletech ετσι κανεις,αλλα ξερεις οτι εχω παρει 2,7 καθαρα κιλα με τις σοκολατες meso-tech??

    Περα απ'την πλακα,μονο με δοκιμη μπορουμε να πουμε αν κατι δουλευει πανω μας ή οχι.

    Οσο για το "60 για 10",hurricane εδω νομιζω πως εχεις καποιο λαθος .Πολυ χονδρικα,το βλεπω γυρω στα 80+ για 10αρι,χωρις να ειμαι σιγουρος γιατι δεν εχω φτασει ακομα εκει
    Απάντηση με παράθεση
     

  8. 22-08-08 02:55 #8
    away
    Εγγραφή
    03-11-2007
    Μηνύματα
    5.665
    Προεπιλογή
    αληθεια αμα εχεις 125χ10 τοτε με μια επ. ποσα εχεις?
    Aν και παραδειγμα αλλα καπου εκει συχναζω ξερεις ο βασιλακης

    http://www.bodybuilding.com/fun/1rm.htm

    Δικιο εχει ο βιλλ απο το πανω λινκ βγαινει στο περιπου τα οποιος εχει τα 100 1 κανει τα 75 χ 10
    Απάντηση με παράθεση
     

  9. 22-08-08 17:15 #9
    Προεπιλογή
    Ενταξει ενταξει παιδες οτι πειτε.Ισως ναχετε δικιο στο οτι αυτος που εχει 1 στα 100 θαχει 10 στα 75-80 απλα αρχιζεις απο τα 60 η και παραπανω αν μπορεις.Καθενας ειναι διαφορετικος απο τον αλλον και τιποτα δεν ειναι στανταρ με τους αριθμουσ ειδικα οταν η μπαρα ανεβαινει πανω απο τα 150 κιλα για πιεσεις παγκου.Παντως εγγυημενα δουλευει αυξανει τη δυναμη αργα και σταθερα χωριs κινδυνο υπερπροπονησης οπως ενεφερε ο RUHL.
    Δεν είμαι καμια ψωνάρα να ποστάρω προγράμματα που δεν έχω δοκιμάσει ο ίδιος πρώτα στον εαυτό μου,άλλωστε άμα δεν πιστεύετε εμενα πιστέψτε τον Pavel Tsatsoyine προπονητή της ρωσικης ομάδας powerlifting.Έτυχε να πέσουν στα χερια μου μερικά φοβερα βιβλία τα οποια πολύ θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας.
    Θα καθίσω να τα σκανάρω και να τα "μετατρεψω" σε pdf αλλα δεν ξέρω πως να τα ανεβάσω στο έτσι ώστε να τα διαβάσετε online.
    Απάντηση με παράθεση
     

  10. 22-08-08 17:23 #10
    Προεπιλογή
    αληθεια αμα εχεις 125χ10 τοτε με μια επ. ποσα εχεις?


    Λογικα πρεπει να εχει 1 στα 160-165 αν και δεν ειναι τιποτα σιγουρο.Υπαρχουν ατομα που εχουν πολυ δυνατη μονη επαναληψη.Γινε εσυ καλος και μη σε νοιαζει
    Απάντηση με παράθεση
     

  11. 22-08-08 19:24 #11
    away
    Εγγραφή
    03-11-2007
    Μηνύματα
    5.665
    Προεπιλογή
    Nα ξερετε αυτα τα νουμερα οι μετρητες δεν ειναι σιγουροι μου εχει τυχει αρκετες φορες στο παρελθον να πηγαινω για μονη επαναληψη και να λεω ενταξη τοσα μετρησα και οταν δοκημαζα να σηκωσω μερικες φορες μου εβγαινε απο 5-8 κιλα παραπανω απο τα νουμερα του μετρητη παιζουν παρα πολλα κολπα και τεχνικες αν πας για μονη επαναληψη και πολυ σημαντικο ειναι η ψυχολογια εχω διαβασει μερικοι παουερ λιφτερς πινουν και λιγο πριν τον αγωνα γιατι μερικες φορες μπορεις να σηκωσεις παραπανω απλος φοβασε η εχεις ανχος.
    Αλλα το καλο μετα κοπιουτερακια ειναι οτι ειναι καπου στην μεση και δεν χρειαζετε να βαρας συνεχεια μονες επαναληψεις γιατι κυνδινευεις παρα πολυ ετσι στο περιπου πανω κατω ξερεις ποσα μπορεις να κανεις χωρις να μπεις στον κινδυνο.
    Δεν είμαι καμια ψωνάρα να ποστάρω προγράμματα που δεν έχω δοκιμάσει ο ίδιος πρώτα στον εαυτό μου,άλλωστε άμα δεν πιστεύετε εμενα πιστέψτε τον Pavel Tsatsoyine προπονητή της ρωσικης ομάδας powerlifting.Έτυχε να πέσουν στα χερια μου μερικά φοβερα βιβλία τα οποια πολύ θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας.
    Θα καθίσω να τα σκανάρω και να τα "μετατρεψω" σε pdf αλλα δεν ξέρω πως να τα ανεβάσω στο έτσι ώστε να τα διαβάσετε online.
    Μην τρελενεσε φιλε μια μικρη διευκρινηση καναμε δεν αμφησβητησε κανενας το προγραμμα και εχω ολα τα βιβλια του Tsatsoyine τα κατεβασα απο τορεντς απλος εχω μια μεγαλη στηβα με αλλα βιβλια και δεν προλαβα να τα διαβασω ..,.οσο μπορεις ενημερωσε μας για τις τεχνικες του ευχαρηστω.

    Πες μου λιγο αν κανεις αυτο το προγραμμα τα αλλα σωματικα τμηματα που τα βαζεις?πως τα χωρηζεις τι κανεις? δεν πιστευω να τα αφηνεις απροπονητα



    *εδω εχει μερικα βιβλια του http://www.melbook.co.cc/index.php?d...%26%20Fitness/
    Απάντηση με παράθεση
     

  12. 22-08-08 22:53 #12
    Προεπιλογή
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο RUHL
    *εδω εχει μερικα βιβλια του http://www.melbook.co.cc/index.php?d...%26%20Fitness/
    ωρε βιβλια και κακο.για να τα διαβασεις ολα αυτα θες περιπου 500 ωριτσες.
    παντως ευχαριστουμε για τις γνωσεις
    στην σελιδα που εδωσες κατω-κατω εχει ενα e-mail.μηπως ειναι δικο σου?
    Απάντηση με παράθεση
     

  13. 23-08-08 01:23 #13
    Προεπιλογή
    Αγαπητε RUHL ευχαριστω για το link.τα ρωσικα προγραματα του Tsatsouline ειναι φανταστικα αν και νομιζω πως θα εξαντληθεις γρηγορα αν τα κανεις για καιρο και παντα υπαρχει κινδυνος για τραυματισμο.Το να εισαι σε προγραμματα δυναμης 10 μηνες το χρονο ειναι ρισκο ειδικα αν δεν σε φαρμακευτικη αγωγη και τρως πιτσα η σουβλακια και πας για προπονηση.
    Οσο για αυτο που ρωτας κανω ακομα 2 ασκησεις 1 για πλατη και 1 για ποδια.
    Για πλατη μ'αρεσει πολυ το μονοζυγο και συγκεκριμενα οι ελξεις Gironda (sternum chins),η κωπηλατικη με μπαρα και ο θανατος απο ρακ.
    Για ποδια σκουωτ με ανοιχτα ποδια, καμμια πρεσσα τα γνωστα δλδ.Oλα αυτα 3 φορες την εβδομαδα.Στο μονοζυγο το συστημα Τsatsoyline για να γινει καλο θα ηταν να υπαρχει chin machine στο γυμναστηριο αν οχι τροχαλια
    Στο προγραμμα αυτο κανεις μονο αυτες τις 3 ασκησεις βαζοντας πρωτη μυικη ομαδα αυτη που θελεις να βελτιωσεις.Για χερια δεν κανεις τιποτα ουτε για ωμους στο εγγυωμαι οτι θα αναπτυχθουν σιγουρα.Διαβασ σε ενα τοπικ πως το να ανεβασεις 30 κιλα σε ενα χρονο στισ πιεσεις ειναι δυσκολο χωρις φαρμακο.Κανοντας το προγραμμα αυτο ειδικα αυτοι που δεν τραβανε πολλα κιλα στον παγκο θα κερδισουν μεσα σε 5-6 εβδομαδες 15 κιλα πανω και μυικη μαζα φυσικα αν τρωνε σωστα.
    Απάντηση με παράθεση
     

  14. 23-08-08 02:41 #14
    away
    Εγγραφή
    03-11-2007
    Μηνύματα
    5.665
    Προεπιλογή
    αναλογως το επιπεδο σου και σε τι φαση βρησκεσε πηγαινουν και αναλογικα τα κιλα που ανεβαζεις σε ασκησεις πιστευω αν καποιος αρχαριος παει απο το τιποτα στη σουπερ διατροφη και προπονηση το οριο ειναι μονο τα αστρα μετα αλαζουν καποια πραγματα οταν πια παρεις οσα ειναι να παρεις.

    Ενδιαφεροντα τα προγραμματα που βαζεις ισως κανω το 5χ5 για αρχη φετος αν μπορεσω και δεν παθω καμια μεγαλη ζημια
    Απάντηση με παράθεση
     

  15. 23-08-08 02:47 #15
    Προεπιλογή
    Δεν κοιμασαι ρε συ?
    Κοιτα οπως σου ειπα απο bodybuilding κατεχω λιγα πραγματα.Υπηρξα αρσιβαριστας καποτε οποτε το powerlifting ηταν μονοδρομος αν και κουβαλαω τραυματισμους αρκετους ευτυχως οχι σοβαρους.
    Καποια στιγμη Θα το σταματησω και ισως κανω διαιτα τοτε χαχαχαχχα
    Απάντηση με παράθεση
     

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία