Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 15 από 43
  1. 17-09-08 17:39 #1
    Kris Dim follower
    Το avatar του χρήστη thegravijia

    Εγγραφή
    31-07-2008
    Μηνύματα
    6.492
    Προεπιλογή Ασκησεις για το εσωτερικο τμημα του στηθους
    ασκησεις για το εσωτερικο τμημα του στηθους....
    περιμενω προτασεις...


    Απάντηση με παράθεση
     

  2. 17-09-08 18:15 #2
    Προεπιλογή
    Εσωτερικο εννοεις Pectoralis Major (Sternal Head)?
    Αν ναι οι πιο καλες για μενα ειναι
    Διζιγο
    Πιεσεις παγκου με μπαρα οριζοντια
    Εκτασεις
    και φυσικα Pullover

    Αλλες ειναι
    κατακλινεις πιεσεις μπαρας
    πιεσεις με αλτηρες
    peck deck
    πιεσεις μηχανημα...
    Απάντηση με παράθεση
     

  3. 17-09-08 18:51 #3
    away
    Εγγραφή
    03-11-2007
    Μηνύματα
    5.665
    Προεπιλογή
    Νομιζω το εχουμε ξανασυζητηση τωρα ασκησεις για εκει καπως δυσκολο
    Απάντηση με παράθεση
     

  4. 17-09-08 19:12 #4
    Retired Admin
    Το avatar του χρήστη NASSER

    Εγγραφή
    24-05-2008
    Περ.
    UAE
    Μηνύματα
    11.954
    Προεπιλογή
    Δωσε εμφαση σε
    -πιεσεις με αλτηρα σε ισιο παγκο.
    -ανοιγματα με αλτηρες σε ισιο παγκο. Εναλακτικα εδω μπορεις να κανεις peck deck.

    βελτιωση θα δεις με τον χρονο, αρκει η τεχνικη σου να εινα σωστη.
    Απάντηση με παράθεση
     

  5. 17-09-08 19:36 #5
    away
    Εγγραφή
    21-06-2008
    Περ.
    Ναύπλιο
    Μηνύματα
    4.874
    Προεπιλογή
    λόγω κολύμβησης και γεννετικών προδιαγραφών (υποθέτω) δύσκολα γεμίζω το κέντρο του στήθους σε αντίθεση με το πάνω και έξω μέρος.

    παρατήρησα ότι γενικά οι πιέσεις με αλτήρες και με μπάρα αλλά κάπως κλειστή λαβή βοηθούν αρκετά.
    Απάντηση με παράθεση
     

  6. 17-09-08 19:39 #6
    Kris Dim follower
    Το avatar του χρήστη thegravijia

    Εγγραφή
    31-07-2008
    Μηνύματα
    6.492
    Προεπιλογή
    Πιεσεις με κλειστη λαβη πιανει καθολου? η πιανει μονο τρικεφαλα???
    Απάντηση με παράθεση
     

  7. 17-09-08 19:50 #7
    Προεπιλογή
    η καλύτερη άσκηση που υπάρχει είναι PecDeck γιατί διατηρει την πλήρη φόρτιση του θωρακικού ενώ αυτός βρήσκεται σε πλήρη σύσπαση,
    αλλά θέλει προσοχή γιατί ταυτόχρονα γυμνάζεις καί τον Κορακοβραχιόνιο καί μπορεί να τον τραυματίσεις γιατί συνηθως είναι παραμελημένος μύς γι'αυτό καλύτερα να κάνεις την άσκηση με σταθερή ωμοπλάτη, καλυτερα ξαπλωμένος για να ακουμπάει η ωμοπλάτη στον πάγκο καί να ακινητοποιήται.
    Απάντηση με παράθεση
     

  8. 18-09-08 01:27 #8
    Προεπιλογή
    Να ρωτησω κατι?Τι διαφορα εχει στη μυικη αναπτυξη οι πιεσεις με αλτηρες σε ισιο παγκο απο τις πιεσεις με μπαρα?Ρωταω γιατι δεν εχω κανει ποτε μου πιεσεις με αλτηρες
    Απάντηση με παράθεση
     

  9. 18-09-08 01:34 #9
    away
    Εγγραφή
    21-06-2008
    Περ.
    Ναύπλιο
    Μηνύματα
    4.874
    Προεπιλογή
    με τους αλτήρες κατεβάζεις το βάρος πιο χαμηλά από τη μπάρα που μπλοκάρεται από το σώμα σου και επίσης πάνω κλείνουν τα χέρια. η κίνηση είναι διαφορετική. συνήθως κάνω παραλλαγή με τους αλτήρες κάτι μεταξύ πιέσεων και ανοιγμάτων νιώθω να με πιάνουν πιό καλά. επίσης με τους αλτήρες είναι πιό δύσκολο να σταθεροποιήσεις το βάρος και δουλεύουν περισσότερο και άλλοι μύες και βάζεις λιγότερα κιλά από τη μπάρα.

    αυτά έχω παρατηρήσει εγώ.
    Απάντηση με παράθεση
     

  10. 18-09-08 16:08 #10
    Προεπιλογή
    επίσης με τους αλτηρες οι πιθανότητες τραυματισμού είναι πολύ μεγαλήτερες από την μπάρα, γι'αυτό προσοχή κυρίως όταν είναι χαμηλά κοντά στο σωμα.
    Απάντηση με παράθεση
     

  11. 18-09-08 16:14 #11
    Το avatar του χρήστη dReik0

    Εγγραφή
    29-05-2008
    Περ.
    Athens
    Μηνύματα
    104
    Προεπιλογή
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Billy
    επίσης με τους αλτηρες οι πιθανότητες τραυματισμού είναι πολύ μεγαλήτερες από την μπάρα, γι'αυτό προσοχή κυρίως όταν είναι χαμηλά κοντά στο σωμα.
    απαγορευμένη άσκηση για εμενα όταν πάει το χέρι πίσω από τον ωμο , πάντα βγαίνει λόγο προβλήματος
    Απάντηση με παράθεση
     

  12. 18-09-08 16:28 #12
    away
    Εγγραφή
    21-06-2008
    Περ.
    Ναύπλιο
    Μηνύματα
    4.874
    Προεπιλογή
    για τον ώμο προσοχή μέχρι εκεί που δε δημιουργεί προβλήματα.
    για τους άλλους τραυματισμούς απλά όσο πιο τεντωμένα είναι τα χέρια και πιο πίσω πάνε τόσο μεγαλύτερη διάταση γίνεται στους μύες. άρα μεγαλύτερος κίνδυνος τραυματισμού αμα το παρακάνετε με τα κιλά και το κατέβασμα αλλά ταυτόχρονα σε πιάνει πολύ καλά. είχαμε δεν έιχαμε πάλι ξεφύγαμε από το τόπικ....
    Απάντηση με παράθεση
     

  13. 18-09-08 16:35 #13
    away
    Εγγραφή
    03-11-2007
    Μηνύματα
    5.665
    Προεπιλογή
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Billy
    επίσης με τους αλτηρες οι πιθανότητες τραυματισμού είναι πολύ μεγαλήτερες από την μπάρα, γι'αυτό προσοχή κυρίως όταν είναι χαμηλά κοντά στο σωμα.
    Νoop ακριβως το αντιθετο διαβαζα και εφαρμοσα εκοψα τις μπαρες γενικως λογω προβληματος για λιγους μηνες

    Δεν εφαρμοζετε τοσο μεγαλη πιεση μεμονομενα στους ομους επειδη τα χερια ειναι ελευθερα


    Να ρωτησω κατι?Τι διαφορα εχει στη μυικη αναπτυξη οι πιεσεις με αλτηρες σε ισιο παγκο απο τις πιεσεις με μπαρα?Ρωταω γιατι δεν εχω κανει ποτε μου πιεσεις με αλτηρες

    Σε ενα βιβλιο εχει μια κλιμακα εκανε ενας ο anderson jef και τα κατατασει πχ οι αρσεις θανατου πιανοι πιο πολλες μυικες ομαδες πιο βαρια πιο καλη για να αναπτυξης δυναμη η μαζα απο πχ καθιστη κωπηλατικη στο μηχανημα.

    Ε λοιπον εκει ειχε ως πιο παραγωγικη ασκηση για στηθος πιεσεις με αλτηρες σε επικλινη παγκο γενικα οι μπαρες ηταν πιο κατω απο τους αλτηρες




    (Που ειναι ο αλλος που θα παει στρατιωτης αχχαχα τουμπανο θα γηνει 1η ασκηση την εχει αυτη που προτηνα χαχα)
    Καλα δεν περιμενω καποιον να κανει καμψεις με κιλα στο γυμναστηριο αλλα οι αλλες ασκησεις εχουν ενδιαφερον στον τροπο καταταξης-παραγωγηκοτητας
    Απάντηση με παράθεση
     

  14. 18-09-08 19:03 #14
    Το avatar του χρήστη SOLID

    Εγγραφή
    26-01-2008
    Περ.
    HELL-AS
    Μηνύματα
    399
    Προεπιλογή
    Παντα το ελεγα πως οι πιεσεις με αλτηρες οταν καποιος εχει την εμπειρια και ξερει να τις χρησιμοποιει σωστα ειναι πιο αποδοτικες απο την μπαρα!!!!!!!!Μεγαλυτερη συσπαση και μεγαλυτερη διαταση αρα μεγαλυτερο ερεθισμα στους μυες!!!!!!

    Αλτηρες για στηθος vs μπαρα 1-0 αλτηρες ownz χωρις αυτο φυσικα να σημαινει πως η μπαρα δεν κανει δουλεια προς Θεου!!!!!
    Push ups rulez χεχεχε.Εγω τουλαχιστον παντα τα συμπεριλαμβανω στο προγραμμα του στηθους!!!!!
    Απάντηση με παράθεση
     

  15. 18-09-08 19:21 #15
    away
    Εγγραφή
    03-11-2007
    Μηνύματα
    5.665
    Προεπιλογή
    Προσεχε επικληνεις καμψεις με βαρος κιολας πως θα το καταφερεις αχαχαχ δεν ξερω
    Απάντηση με παράθεση
     

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία

Tags for this Thread