Welcome guest, is this your first visit? Create Account now to join.
  • Login:
+ Απάντηση στο θέμα
Σελίδα 1 από 2 1 2 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 25 από 43
  1. #1
    Kris Dim follower
    Εγγραφή
    31-07-2008
    Μηνύματα
    6.482

    Προεπιλογή Ασκησεις για το εσωτερικο τμημα του στηθους

    ασκησεις για το εσωτερικο τμημα του στηθους....
    περιμενω προτασεις...



  2. #2

    Προεπιλογή

    Εσωτερικο εννοεις Pectoralis Major (Sternal Head)?
    Αν ναι οι πιο καλες για μενα ειναι
    Διζιγο
    Πιεσεις παγκου με μπαρα οριζοντια
    Εκτασεις
    και φυσικα Pullover

    Αλλες ειναι
    κατακλινεις πιεσεις μπαρας
    πιεσεις με αλτηρες
    peck deck
    πιεσεις μηχανημα...

  3. #3
    away
    Εγγραφή
    03-11-2007
    Μηνύματα
    5.666

    Προεπιλογή

    Νομιζω το εχουμε ξανασυζητηση τωρα ασκησεις για εκει καπως δυσκολο

  4. #4
    Retired Admin
    Εγγραφή
    24-05-2008
    Περ.
    Cyprus
    Μηνύματα
    11.686

    Προεπιλογή

    Δωσε εμφαση σε
    -πιεσεις με αλτηρα σε ισιο παγκο.
    -ανοιγματα με αλτηρες σε ισιο παγκο. Εναλακτικα εδω μπορεις να κανεις peck deck.

    βελτιωση θα δεις με τον χρονο, αρκει η τεχνικη σου να εινα σωστη.

  5. #5
    away
    Εγγραφή
    21-06-2008
    Περ.
    Ναύπλιο
    Μηνύματα
    4.874

    Προεπιλογή

    λόγω κολύμβησης και γεννετικών προδιαγραφών (υποθέτω) δύσκολα γεμίζω το κέντρο του στήθους σε αντίθεση με το πάνω και έξω μέρος.

    παρατήρησα ότι γενικά οι πιέσεις με αλτήρες και με μπάρα αλλά κάπως κλειστή λαβή βοηθούν αρκετά.

  6. #6
    Kris Dim follower
    Εγγραφή
    31-07-2008
    Μηνύματα
    6.482

    Προεπιλογή

    Πιεσεις με κλειστη λαβη πιανει καθολου? η πιανει μονο τρικεφαλα???

  7. #7

    Προεπιλογή

    η καλύτερη άσκηση που υπάρχει είναι PecDeck γιατί διατηρει την πλήρη φόρτιση του θωρακικού ενώ αυτός βρήσκεται σε πλήρη σύσπαση,
    αλλά θέλει προσοχή γιατί ταυτόχρονα γυμνάζεις καί τον Κορακοβραχιόνιο καί μπορεί να τον τραυματίσεις γιατί συνηθως είναι παραμελημένος μύς γι'αυτό καλύτερα να κάνεις την άσκηση με σταθερή ωμοπλάτη, καλυτερα ξαπλωμένος για να ακουμπάει η ωμοπλάτη στον πάγκο καί να ακινητοποιήται.

  8. #8

    Προεπιλογή

    Να ρωτησω κατι?Τι διαφορα εχει στη μυικη αναπτυξη οι πιεσεις με αλτηρες σε ισιο παγκο απο τις πιεσεις με μπαρα?Ρωταω γιατι δεν εχω κανει ποτε μου πιεσεις με αλτηρες

  9. #9
    away
    Εγγραφή
    21-06-2008
    Περ.
    Ναύπλιο
    Μηνύματα
    4.874

    Προεπιλογή

    με τους αλτήρες κατεβάζεις το βάρος πιο χαμηλά από τη μπάρα που μπλοκάρεται από το σώμα σου και επίσης πάνω κλείνουν τα χέρια. η κίνηση είναι διαφορετική. συνήθως κάνω παραλλαγή με τους αλτήρες κάτι μεταξύ πιέσεων και ανοιγμάτων νιώθω να με πιάνουν πιό καλά. επίσης με τους αλτήρες είναι πιό δύσκολο να σταθεροποιήσεις το βάρος και δουλεύουν περισσότερο και άλλοι μύες και βάζεις λιγότερα κιλά από τη μπάρα.

    αυτά έχω παρατηρήσει εγώ.

  10. #10

    Προεπιλογή

    επίσης με τους αλτηρες οι πιθανότητες τραυματισμού είναι πολύ μεγαλήτερες από την μπάρα, γι'αυτό προσοχή κυρίως όταν είναι χαμηλά κοντά στο σωμα.

  11. #11

    Εγγραφή
    29-05-2008
    Περ.
    Athens
    Μηνύματα
    104

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Billy
    επίσης με τους αλτηρες οι πιθανότητες τραυματισμού είναι πολύ μεγαλήτερες από την μπάρα, γι'αυτό προσοχή κυρίως όταν είναι χαμηλά κοντά στο σωμα.
    απαγορευμένη άσκηση για εμενα όταν πάει το χέρι πίσω από τον ωμο , πάντα βγαίνει λόγο προβλήματος

  12. #12
    away
    Εγγραφή
    21-06-2008
    Περ.
    Ναύπλιο
    Μηνύματα
    4.874

    Προεπιλογή

    για τον ώμο προσοχή μέχρι εκεί που δε δημιουργεί προβλήματα.
    για τους άλλους τραυματισμούς απλά όσο πιο τεντωμένα είναι τα χέρια και πιο πίσω πάνε τόσο μεγαλύτερη διάταση γίνεται στους μύες. άρα μεγαλύτερος κίνδυνος τραυματισμού αμα το παρακάνετε με τα κιλά και το κατέβασμα αλλά ταυτόχρονα σε πιάνει πολύ καλά. είχαμε δεν έιχαμε πάλι ξεφύγαμε από το τόπικ....

  13. #13
    away
    Εγγραφή
    03-11-2007
    Μηνύματα
    5.666

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Billy
    επίσης με τους αλτηρες οι πιθανότητες τραυματισμού είναι πολύ μεγαλήτερες από την μπάρα, γι'αυτό προσοχή κυρίως όταν είναι χαμηλά κοντά στο σωμα.
    Νoop ακριβως το αντιθετο διαβαζα και εφαρμοσα εκοψα τις μπαρες γενικως λογω προβληματος για λιγους μηνες

    Δεν εφαρμοζετε τοσο μεγαλη πιεση μεμονομενα στους ομους επειδη τα χερια ειναι ελευθερα


    Να ρωτησω κατι?Τι διαφορα εχει στη μυικη αναπτυξη οι πιεσεις με αλτηρες σε ισιο παγκο απο τις πιεσεις με μπαρα?Ρωταω γιατι δεν εχω κανει ποτε μου πιεσεις με αλτηρες

    Σε ενα βιβλιο εχει μια κλιμακα εκανε ενας ο anderson jef και τα κατατασει πχ οι αρσεις θανατου πιανοι πιο πολλες μυικες ομαδες πιο βαρια πιο καλη για να αναπτυξης δυναμη η μαζα απο πχ καθιστη κωπηλατικη στο μηχανημα.

    Ε λοιπον εκει ειχε ως πιο παραγωγικη ασκηση για στηθος πιεσεις με αλτηρες σε επικλινη παγκο γενικα οι μπαρες ηταν πιο κατω απο τους αλτηρες




    (Που ειναι ο αλλος που θα παει στρατιωτης αχχαχα τουμπανο θα γηνει 1η ασκηση την εχει αυτη που προτηνα χαχα)
    Καλα δεν περιμενω καποιον να κανει καμψεις με κιλα στο γυμναστηριο αλλα οι αλλες ασκησεις εχουν ενδιαφερον στον τροπο καταταξης-παραγωγηκοτητας

  14. #14

    Εγγραφή
    26-01-2008
    Περ.
    HELL-AS
    Μηνύματα
    348

    Προεπιλογή

    Παντα το ελεγα πως οι πιεσεις με αλτηρες οταν καποιος εχει την εμπειρια και ξερει να τις χρησιμοποιει σωστα ειναι πιο αποδοτικες απο την μπαρα!!!!!!!!Μεγαλυτερη συσπαση και μεγαλυτερη διαταση αρα μεγαλυτερο ερεθισμα στους μυες!!!!!!

    Αλτηρες για στηθος vs μπαρα 1-0 αλτηρες ownz χωρις αυτο φυσικα να σημαινει πως η μπαρα δεν κανει δουλεια προς Θεου!!!!!
    Push ups rulez χεχεχε.Εγω τουλαχιστον παντα τα συμπεριλαμβανω στο προγραμμα του στηθους!!!!!

  15. #15
    away
    Εγγραφή
    03-11-2007
    Μηνύματα
    5.666

    Προεπιλογή

    Προσεχε επικληνεις καμψεις με βαρος κιολας πως θα το καταφερεις αχαχαχ δεν ξερω

  16. #16
    away
    Εγγραφή
    21-06-2008
    Περ.
    Ναύπλιο
    Μηνύματα
    4.874

    Προεπιλογή

    μπορεί να σε πατάει κάποιος

  17. #17

    Εγγραφή
    26-01-2008
    Περ.
    HELL-AS
    Μηνύματα
    348

    Προεπιλογή

    Παιζουν απειρα ακροβατικα για καμψεις μεχρι σακιδιο εχω και το φορτονω με δεκακιλες πλακες συν λαβες και εγκυκλοπαιδιες για εξτρα αποσταση ωστε να γινει η ασκηση τσιτα δυσκολη.Μαζι με στηθος παντα μπαινουν σετ με καμψεις μεχρι και ντροπ σετ με καμψεις με προσθετο βαρος και κατεβαινουμε!!!!
    Κατα τη γνωμη μου καμψεις για στηθος μονοζυγο για πλατη και διζυγο για τρικεφαλους πρεπει να τα εχουν ολοι στην προπονηση τους!!!!Μαζι με τα βαρη φυσικα!!!!Ειναι δυναμη αυτες οι ασκησεις.

  18. #18
    Kris Dim follower
    Εγγραφή
    31-07-2008
    Μηνύματα
    6.482

    Προεπιλογή

    παιδες τα φωτα σας
    εχω προβλημα με το στηθος
    αν και ειναι γεματο.
    Sτο πλαγιο μερος δεν ξεχωριζουν οι γραμμες .
    ξερετε καμια ασκηση που να βοηθαει να φανουνε..
    εγω σκεφτομουν να αυξησω τα σετ στα ανοιγματα..ειναι σωστο?




    το εβαλα εγω για να μην ανοιγουμε καινουργια τοπικ χωρις λογο.

  19. #19
    Retired Admin
    Εγγραφή
    24-05-2008
    Περ.
    Cyprus
    Μηνύματα
    11.686

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο thegravijia
    παιδες τα φωτα σας
    εχω προβλημα με το στηθος
    αν και ειναι γεματο στο πλαγιο μερος δεν ξεχωριζουν οι γραμμες .
    ξερετε καμια ασκηση που να βοηθαει να φανουνε..
    εγω σκεφτομουν να αυξησω τα σετ στα ανοιγματα..ειναι σωστο?




    το εβαλα εγω για να μην ανοιγουμε καινουργια τοπικ χωρις λογο.
    Δουλεψε ανοιγματα οπως εχεις, βαλε βυθισεις και κατακλινη πιεσεις, εναλλαξ απο προπονηση σε προπονηση.

  20. #20
    away
    Εγγραφή
    03-11-2007
    Μηνύματα
    5.666

    Προεπιλογή

    αν και ειναι γεματο στο πλαγιο μερος δεν ξεχωριζουν οι γραμμες .
    10% bf

  21. #21

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο thegravijia
    παιδες τα φωτα σας
    εχω προβλημα με το στηθος
    αν και ειναι γεματο στο πλαγιο μερος δεν ξεχωριζουν οι γραμμες .
    ξερετε καμια ασκηση που να βοηθαει να φανουνε..
    εγω σκεφτομουν να αυξησω τα σετ στα ανοιγματα..ειναι σωστο?




    το εβαλα εγω για να μην ανοιγουμε καινουργια τοπικ χωρις λογο.

    Ποιες γραμες ρε bro???Βαλε καμια φωτο πλζ

  22. #22
    Kris Dim follower
    Εγγραφή
    31-07-2008
    Μηνύματα
    6.482

    Προεπιλογή



    αυτο εννοω
    εβαλα βελακι

    τι ασκησεις να κανω για να αρχισουν να ξεχωριζουν..??

  23. #23
    Retired Admin
    Εγγραφή
    24-05-2008
    Περ.
    Cyprus
    Μηνύματα
    11.686

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NASSER
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο thegravijia
    παιδες τα φωτα σας
    εχω προβλημα με το στηθος
    αν και ειναι γεματο στο πλαγιο μερος δεν ξεχωριζουν οι γραμμες .
    ξερετε καμια ασκηση που να βοηθαει να φανουνε..
    εγω σκεφτομουν να αυξησω τα σετ στα ανοιγματα..ειναι σωστο?




    το εβαλα εγω για να μην ανοιγουμε καινουργια τοπικ χωρις λογο.
    Δουλεψε ανοιγματα οπως εχεις, βαλε βυθισεις και κατακλινη πιεσεις, εναλλαξ απο προπονηση σε προπονηση.

  24. #24

    Προεπιλογή

    Ε λογικα δεν εχεις αρκετο ογκο στο στηθος...δεν νομιζω να ειναι καποοι προβλημα απλα αρχισε βασικες ασκησεις πιεσεις με αλτηρες,μπαρα,επικλινη,κατακλινη,βυθισεις κτλ και θα εισαι μια χαρα!!!!

  25. #25
    Kris Dim follower
    Εγγραφή
    31-07-2008
    Μηνύματα
    6.482

    Προεπιλογή

    το προγραμμα που κανω ειναι
    πιεσεις με αλτηρες επικλεινη
    πιεσεις παγκου οριζοντια
    ανοιγματα οριζοντια
    βυθισεις
    απο 3-4 σετ με 6 με 12 επαναληψεις
    τι να αλλαξω../???



    να πω οτι το γυμναστηριο που παω δεν εχει κατακλινη παγκου οποτε ακυρες οι ασκησεις αυτες.


 
+ Απάντηση στο θέμα
Σελίδα 1 από 2 1 2 ΤελευταίαΤελευταία

Tags for this Thread

Δικαιώματα - Επιλογές

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  • BB code is σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
  • Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Web Design Premium Studio