Welcome guest, is this your first visit? Create Account now to join.
  • Login:
+ Απάντηση στο θέμα
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 17 από 17
  1. #1

    Προεπιλογή Υπολογισμός καύσης θερμίδων στο διάδρομο.

    Εμπιστεύεστε τον μετριτή καύσης θερμίδων που υπάρχει στους διαδρόμους
    των γυμναστηρίων?? Άνοιξα αυτό το θέμα γιατί πρόσφατα το γυμναστήριο άλλαξε τους διαδρόμους με καινούργιους και χθες που παρατήρησα τις θερμίδες που έκαψα στο τέλος μου βγήκαν κοντά στις 250 ενώ η αεροβική ήταν 30 λεπτά στα 8χλμ
    ,με τους παλιότερους μου έβγαιναν περισσότερες, κοίταξα και σε αυτήν την σελίδα
    και μου είπε ότι έκαψα 308. Τι παίζει με αυτό το θέμα?

  2. #2
    Μuscles 'R' Sexy
    Εγγραφή
    01-05-2009
    Περ.
    Athens Greece
    Μηνύματα
    2.238

    Προεπιλογή

    καλα 250 μου φαινονται λιγες με 8χλμ/ωρα για 30 λεπτα..
    αλλα εχω παρατηρησει κι εγω οτι απο διαδρομο σε διαδρομο ο υπολογισμος διαφερει... πως να ξερει κανεις τι "πραγματικα" καιει?... απλα κανεις ενα μεσο ορο και λες εκαψα περπιου 300 σε μιση ωρα...
    Muscles Are Sexy

  3. #3

    Εγγραφή
    27-04-2009
    Περ.
    Φθιοτηδα.Αγ.
    Μηνύματα
    968

    Προεπιλογή

    και γιατι να ξερεις,κανε εκει 40 λεπτα και εισαι οκ

  4. #4

    Προεπιλογή

    40 κάνω αν υπολογίσω και τα 10 λεπτά ζέσταμα που κάνω στην αρχή.

  5. #5
    Μuscles 'R' Sexy
    Εγγραφή
    01-05-2009
    Περ.
    Athens Greece
    Μηνύματα
    2.238

    Προεπιλογή

    εμενα μου αρεσει να ξερω ποσες θερμιδες καιω καθε φορα, μου δινει κουραγιο και με ανεβαζει ψυχολογικα να βλεπω πχ οτι εκαψα 400 θερμιδες!!
    Muscles Are Sexy

  6. #6
    Τhe nice guy
    Εγγραφή
    08-11-2008
    Περ.
    Athens
    Μηνύματα
    1.751

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο vAnY Εμφάνιση μηνυμάτων
    εμενα μου αρεσει να ξερω ποσες θερμιδες καιω καθε φορα, μου δινει κουραγιο και με ανεβαζει ψυχολογικα να βλεπω πχ οτι εκαψα 400 θερμιδες!!
    Αναψε τον διαδρομο, πηγαινε κανε βαρη, και ξαναελα οταν τελειωσεις. Θα εχεις "καψει" ΚΑΤΙ θερμιδες, μα ΚΑΤΙ θερμιδες

  7. #7
    Moderator
    Εγγραφή
    21-09-2009
    Περ.
    Restricted Area
    Μηνύματα
    7.682

    Προεπιλογή

    Ίσως λέω κατι ήδη γνωστο αλλά θα το πω
    Ρυθμιζετε το βαρος σας στο διαδρομο? Εγω παλια δε το εκανα και εβγαζε οτι να ναι, τωρα που εμαθα και το ρυθμιζω μου βγαζει πιο λογικα νουμερα
    ὓβρις→ἂτη→νέμεσις→τίσις

  8. #8

    Εγγραφή
    26-07-2008
    Περ.
    THESSALONIKI
    Μηνύματα
    2.369

    Προεπιλογή

    ενδιαφερον θεμα... ολοι οι διαδρομοι βγαζουν θερμιδες με καποιες στανταρ τιμες που τους εχουν δοσει ανα καιρους οι εταιριες που τους παραγουν. απο εκει κ περα πρεπει να ξερει κανεις την αλιπη του μαζα καθος κ το ευρος σφιγμων του οστε να μπορει να υπολογισει ποσες θερμιδες καιει ανα λεπτο κ ποσες αθριστικα

  9. #9
    Μuscles 'R' Sexy
    Εγγραφή
    01-05-2009
    Περ.
    Athens Greece
    Μηνύματα
    2.238

    Προεπιλογή

    ναι εγω βαζω το βαρος μου πριν αρχισω (διαδρομο, η ποδιλατο η ελλειπτικο)
    ..οχι οτι πιστευω οτι ειναι 100% αληθεια οι θερμιδες που μου βγαζει, αλλα καθε φορα παιρνω μια γενικη ιδεα για το ποσα καιω και αυτο με ευχαριστει. Ειναι καθαρα ψυχολογικο. Αλλοι κοιταζουν την αποσταση που διανυουν, εγω τις θερμιδες (χαχα κλασσικη γυναικα)...
    Muscles Are Sexy

  10. #10

    Προεπιλογή

    Οι θερμίδες που καίγονται κατά την δραστηριότητα δεν έχουν και πολύ ενδιαφέρον και σημασία κατά την άποψή μου, όσο οι θερμίδες που καίγονται για κάποιο χρονικό διάστημα μετά την δραστηριότητα, από την αύξηση του βασικού μεταβολισμού από αυτήν (εως και 24 ώρες).

    Μεγάλη αύξηση του βασικού μεταβολισμού, αλλά και διάρκεια να κρατηθεί ψηλά για πολλές ώρες μετα την δραστηριότητα, κάνουν μόνο τα βάρη και ειδικότερα οι βασικές και απαιτητικές ασκήσεις.

    Αντίθετα ο διάδρομος δεν κάνει τίποτε πάνω σε αυτόν τον τομέα, παρα μόνο καίγονται απλά κάποιες θερμίδες κατά την διάρκεια της χρησιμοποίησής του.

  11. #11

    Προεπιλογή

    Μιας και το ανέφερε ο perceptor μετά από πόση ώρα καταναλώνεται φαγητό
    από την αερόβια για να έχετε μέγιστη καύση λίπους?? Το λέω αυτό γιατί συνήθως κάνω πρώτα ασκήσεις με βάρη και μετά τρέξιμο στον διάδρομο 20-30 λεπτά. Μετά από πόση ώρα να φάω το μεταπροπονητικό γεύμα μου??

  12. #12

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Perceptor Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οι θερμίδες που καίγονται κατά την δραστηριότητα δεν έχουν και πολύ ενδιαφέρον και σημασία κατά την άποψή μου, όσο οι θερμίδες που καίγονται για κάποιο χρονικό διάστημα μετά την δραστηριότητα, από την αύξηση του βασικού μεταβολισμού από αυτήν (εως και 24 ώρες).

    Μεγάλη αύξηση του βασικού μεταβολισμού, αλλά και διάρκεια να κρατηθεί ψηλά για πολλές ώρες μετα την δραστηριότητα, κάνουν μόνο τα βάρη και ειδικότερα οι βασικές και απαιτητικές ασκήσεις.

    Αντίθετα ο διάδρομος δεν κάνει τίποτε πάνω σε αυτόν τον τομέα, παρα μόνο καίγονται απλά κάποιες θερμίδες κατά την διάρκεια της χρησιμοποίησής του.
    Απόλυτο σε βλέπω,ναι τα βαρη κραταν ψηλά το μεταβολισμό και μετα το περας της ασκησης αλλα δεν μπορεις να ακυρώσεις και το θεμα διαδρομου.Ολα είναι σχετικα και δεν μπορεις να βάλεις καλούπι.Τρεξε 1.30 ωρα συνεχομενο(στα ορια της VO2max σου και θα εχεις αποθεραπεία μετα απο 2 μερες,σκεψου την καρδια σου που χτυπάει για τόση ώρα και στέλνει αιμα και αυτη κουράζεται,ανεβαινει ο μεταβολισμος εννοείται)και αλλο να τρεξεις μιση ωρα σε στυλ τζοκινγκ με περπατημα μαζι.Παραδειγμα σου δίνω.
    Ολα χρειαζονται γιατι το ενα συμπληρώνει το άλλο.Παιζει ρολο το επιπεδο φυσικής καταστασης με τι κιλά τρέχει ο καθένας(αλλο να τρεχεις με λίγα κιλά και άλλο με πολλα)το ρυθμό που ακολουθείς στο τρέξιμο.Αν τρεχω πχ με 6 λεπτα το χλμ για 1ώρα είναι πεζοπορία για μενα για καποιον άλλο είναι σκότωμα,πάλι παραδειγμα σου δίνω γιατι εγω δεν θα αυξήσω καθολου τίποτα ενώ ο άλλος θα εχει πιο αποτέλεσμα και περισσότερες θετικες προσαρμογες.Ολα χρειαζονται.

  13. #13
    Moderator
    Εγγραφή
    21-09-2009
    Περ.
    Restricted Area
    Μηνύματα
    7.682

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ctrlfreak Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μετά από πόση ώρα να φάω το μεταπροπονητικό γεύμα μου??
    Κοίταξε αυτό το αρθρο του MussleBoss, θα σε διαφωτισει σιγουρα.
    ὓβρις→ἂτη→νέμεσις→τίσις

  14. #14

    Προεπιλογή

    Στα άρθρο μιλάει για ρόφημα δηλαδή για whey, εγώ όμως δεν καταναλώνω
    whey. Είναι τόσο σημαντική στο μεταπροπονητικό ή και με απλό φαγητό(πχ. κοτόπουλο) κάνω την δουλειά μου? Εδώ να τονίζω ότι μετά την αναερόβια ακολουθεί αερόβια οπότε το φαγητό πάει πίσω 45 λεπτά περίπου.

  15. #15

    Προεπιλογή

    επηδει απορροφατε πιο γρηγορα

  16. #16

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο kyriakos23 Εμφάνιση μηνυμάτων
    επηδει απορροφατε πιο γρηγορα
    Ναι το γνωρίζω αυτό. Χρησιποίησα για κανα 2 μήνες πιο παλιά. Η ερώτησή μου όμως είναι αν υπάρχει τόσο μεγάλη διαφορά που χωρίς το ρόφημα θα μείνεις αρκετά πίσω.

  17. #17
    Moderator
    Εγγραφή
    21-09-2009
    Περ.
    Restricted Area
    Μηνύματα
    7.682

    Προεπιλογή

    Δε πειραζει που παει πισω 45λεπτα, οι παλμοι σου δε πεφτουν, ασκηση ειναι και η αεροβια. Αμεσως μετα την αεροβια θελεις εναν αμεσσο υδατανθρακα... Νομιζω μια κουταλια μελι με μια μπανανα θα ειναι οτι πρεπει. Και 45 λεπτα μετα τη μπανανα και το μελι ενα καλο γευμα με πρωτεινη (βλ κοτα, γαλοπουλα, τονο κλπ, και υδατανθρακα, (βλ ρυζι, πατατα βραστη κλπ)
    Αν καπου κανω λαθος διορθωστε με guys
    ὓβρις→ἂτη→νέμεσις→τίσις


 
+ Απάντηση στο θέμα

Δικαιώματα - Επιλογές

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  • BB code is σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
  • Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Web Design Premium Studio