Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 11 από 11
  1. 16-03-10 11:38 #1
    Το avatar του χρήστη blackgym

    Εγγραφή
    08-02-2009
    Περ.
    κρητη
    Μηνύματα
    578
    Προεπιλογή πρηξιμο στηθους
    Μετα απο 3 μηνες διακοπη προπονησης και διατροφης ξεκινησα ξανα

    ειμαι ενα μηνα περιπου στην προπονηση

    η απορια μου ειναι η εξης

    της πρωτες 2 προπονησεις στηθους το στηθος μου ειχει πρηστει και πονουσε την επομενη μερα

    ενω ολα τα αλλα μερη πρηζονται και πονανε την επομενη μερα , στο στηθος εχω παρατηρισει στις τελευταιες 3 προπονησεις και εχτες που εκανα οτι δεν με ποιανει εκτος τα ανοιγματα της επικληνης ζοριζονται οι ομοι ποιο πολυ δεν εχω πρηξιμο στο στηθος και σχεδον κανενα ποιασιμο την επομενη μερα

    εχω απογοητευθει πληρως κανω οτι μπορω στην προπονησης συνηθως πεζω 4*10 επαναληψεις 4-6 ασκησεις στηθους

    τα φωτα σας παρακαλω γιατι δεν εχω αναπτηξη στο στηθος?
    The difference between a successful person and others is not a lack of strength, not a lack of knowledge, but rather a lack of will..
    Απάντηση με παράθεση
     

  2. 16-03-10 12:39 #2
    Banned
    Εγγραφή
    08-09-2009
    Μηνύματα
    1.803
    Προεπιλογή
    Ρίξε τα κιλά και εστίασε στην τεχνική, σύνηθες φαινόμενο (ντεφορμαρίστηκες λίγο από την διακοπή, μη περιμένεις να σηκώνεις τα ίδια κιλά με πριν).
    Αν δεν πιάσει αυτό κράτα 2 βασικές και κάνε καμιά άλλη άσκηση στις υπόλοιπες, ίσως να συνήθισες αν και με ένα μήνα μόνο, δε νομίζω.
    Απάντηση με παράθεση
     

  3. 16-03-10 12:45 #3
    Το avatar του χρήστη blackgym

    Εγγραφή
    08-02-2009
    Περ.
    κρητη
    Μηνύματα
    578
    Προεπιλογή
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Machiavelli Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ρίξε τα κιλά και εστίασε στην τεχνική, σύνηθες φαινόμενο (ντεφορμαρίστηκες λίγο από την διακοπή, μη περιμένεις να σηκώνεις τα ίδια κιλά με πριν).
    Αν δεν πιάσει αυτό κράτα 2 βασικές και κάνε καμιά άλλη άσκηση στις υπόλοιπες, ίσως να συνήθισες αν και με ένα μήνα μόνο, δε νομίζω.
    σιγουρα δεν περιμενω να σηκωσω τα ιδια κιλα σηκωνα γυρω στα 100 κιλα παγκο με 6-8 επαναληψεις

    τωραδεν σηκωνω πανω απο 40-50 κιλα το θεμα ειναι οτι δεν μπορω να αισθανθω το στηθος μου στις ασκησεις να το σφιξω οταν ειμαι σε πιεσεις μονο σε ανοιγματα..και γιατι μονο το στηθος αφου τις πρωτες δυο φορες εγινε τουμβανο..μηπως εχω τραυματιστει?δεν νιωθω κατι απλα δεν το νιωθω πρησμενο
    The difference between a successful person and others is not a lack of strength, not a lack of knowledge, but rather a lack of will..
    Απάντηση με παράθεση
     

  4. 16-03-10 14:59 #4
    Moderator
    Το avatar του χρήστη giannis64

    Εγγραφή
    25-04-2008
    Περ.
    kavala
    Μηνύματα
    19.182
    Προεπιλογή
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο blackgym Εμφάνιση μηνυμάτων
    σιγουρα δεν περιμενω να σηκωσω τα ιδια κιλα σηκωνα γυρω στα 100 κιλα παγκο με 6-8 επαναληψεις

    τωραδεν σηκωνω πανω απο 40-50 κιλα το θεμα ειναι οτι δεν μπορω να αισθανθω το στηθος μου στις ασκησεις να το σφιξω οταν ειμαι σε πιεσεις μονο σε ανοιγματα..και γιατι μονο το στηθος αφου τις πρωτες δυο φορες εγινε τουμβανο..μηπως εχω τραυματιστει?δεν νιωθω κατι απλα δεν το νιωθω πρησμενο

    αυτο σημβενει τωρα η και παλεοτερα?
    Απάντηση με παράθεση
     

  5. 16-03-10 17:44 #5
    Το avatar του χρήστη blackgym

    Εγγραφή
    08-02-2009
    Περ.
    κρητη
    Μηνύματα
    578
    Προεπιλογή
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο giannis64 Εμφάνιση μηνυμάτων
    αυτο σημβενει τωρα η και παλεοτερα?
    μονο τωρα μου εχει συμβει αυτο..εντομεταξει σημερα ειναι χαλαρο μονο λιγο σφιχτο πανω αριστερα οπου ειναι και ανοιγματα εκει και pullover pou ekana..

    δεν ξερω δεν μπορω να το καταλαβω αυτο ειναι η μοναδικη μυικη ομαδα που δεν μπορω να την σφιξω οταν πεζω
    The difference between a successful person and others is not a lack of strength, not a lack of knowledge, but rather a lack of will..
    Απάντηση με παράθεση
     

  6. 18-03-10 19:33 #6
    Mr Hellas
    Το avatar του χρήστη korasanis

    Εγγραφή
    19-09-2009
    Περ.
    HERAKLION
    Μηνύματα
    136
    Προεπιλογή
    προπονηση και καλη διατροφη ειναι το γιατρικο!κανε αυτα και σε λιγο καιρο θα πρηζετε και το στηθος σου,μην περιμενεις σε 3 προπονησεις να εχεις την απολητη αισθηση!!!
    Απάντηση με παράθεση
     

  7. 18-03-10 20:56 #7
    Προεπιλογή
    Γνωμη μου,εστιασε σε κατακλινεις-επικλινεις πιεσεις(εννοειται χωρις να κλεβεις) με βαρακια και μικρα διαλλειματα και με σωστη διατροφη θα εχεις εντονα πρηξιματα και πιασιμο την επομενη
    Carbs "Burn Them Or Wear Them"
    DoggCrapp follower
    Απάντηση με παράθεση
     

  8. 19-03-10 00:24 #8
    Το avatar του χρήστη blackgym

    Εγγραφή
    08-02-2009
    Περ.
    κρητη
    Μηνύματα
    578
    Προεπιλογή
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο korasanis Εμφάνιση μηνυμάτων
    προπονηση και καλη διατροφη ειναι το γιατρικο!κανε αυτα και σε λιγο καιρο θα πρηζετε και το στηθος σου,μην περιμενεις σε 3 προπονησεις να εχεις την απολητη αισθηση!!!
    stauro thanks gia to post auto kanw..tora perasa ton ena mhn proponhseis kai diatrofh kamia bdomada tin exw katharisei, eimai se dieta 3 mhnes exw dei apotelesmata alla mallon h apousia mou stoixese to stoithos ..upomonh

    ***γράφουμε ΜΟΝΟ ελληνικά***
    The difference between a successful person and others is not a lack of strength, not a lack of knowledge, but rather a lack of will..
    Απάντηση με παράθεση
     

  9. 27-03-10 19:30 #9
    Το avatar του χρήστη blackgym

    Εγγραφή
    08-02-2009
    Περ.
    κρητη
    Μηνύματα
    578
    Προεπιλογή
    θελω να μου προτινεται ενα προγραμμα στηθους για γεμισμα εσωτερικα του στηθους με εμφαση στο κατο μερος του στηθους και πλαγια εκει το βλεπω και δεν εχει κρεας και πολυ που λεμε..

    εγω βασικα πεζω κατακλινη πιεσεις 4*10
    πιεσης επικληνης 4*10
    ανοιγματα κατακλινης 4*12
    flye 4*12
    και μυχανημα επικληνης τεχνοgym 4*10 και ενα drop set

    προτινετε καποια αλλη ασκηση για κατακλινη?

    παρενθεση: οταν πεζω κατακλινη και ανοιγματα κατακλινης το στηθος μου περνει μια ποιο ολοκληρομενη μορφη μετα απο 2-3 μερες γινεται οπως ηταν..

    ευχαριστω και οποια βοηθεια θα εκτιμηθει
    The difference between a successful person and others is not a lack of strength, not a lack of knowledge, but rather a lack of will..
    Απάντηση με παράθεση
     

  10. 27-03-10 20:22 #10

    Εγγραφή
    16-12-2009
    Περ.
    Δαφνη
    Μηνύματα
    71
    Προεπιλογή
    Πιεσεις κατακληνη με αλτηρες και crossover σε σωστη γωνια κανουν δουλεια για το σημειο που θες.
    Απάντηση με παράθεση
     

  11. 27-03-10 21:10 #11
    The Quadzilla
    Το avatar του χρήστη Eddie

    Εγγραφή
    16-11-2009
    Περ.
    Βολος
    Μηνύματα
    9.192
    Προεπιλογή
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο St3f Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πιεσεις κατακληνη με αλτηρες και crossover σε σωστη γωνια κανουν δουλεια για το σημειο που θες.
    +1

    Επισης βυθισεις και σχετικα μια πιο κλειστη λαβη στη μπαρα απο τη συνηθισμενη μπορει να βοηθησουν.
    Απάντηση με παράθεση