Geia sas paidia ,

Katarxhn na sas sygxarw gia to forum sas.Antimetopizw ena problhma sxetika me thema diaitas kai mias kai oi bodybuilders einai oi arxontes ths diaitas eipa na sas apeu8uno to problhma mhpws kai exete kamia protash.
Exei ena xrono pou ksekinhsa diaita kai apo ta 140kg kai peripou 45% body fat exw pesei sta 82kg kai 19% Body fat.Arxisa me anor8odokso tropo thn diaita dld ypo8ermidikh diaita gyrw stis 1500 8ermides thn mera kai ola doulevane mia xara.Exana killa ospou se mia fash gyrw sta 100kg antimetopisa to prwto stamathma xasimou barous.Opote periorisa tis 8ermides mou akomi perisotero me apotelesma gia arketous mhnes na eimai me katw apo 1000 8ermides thn mera diaita.Se syndiasmo me treksimo kai perpathma ka8hmerinws katafera na ftasw sta 82-84kg me poly kopo kai diarkws na eimai kourasmenos kai me ponous se olo to swma.Apo tote exw diabasei kai ema8a polla gia thn swsth diatrofh me apotelesma shmera na eimai se mia diatrofh kyriws prwteinikh gyro stis 2500-3000kcals me sxedon ka8olou amylwdeis ydatan8rakes kai me 1:30 wra podhlato ka8e mera kai na mhn xanw stagona lipous oti kai na kanw.
Eimai apelpismenos giati o stoxos mou einai toulaxiston 10-12% body fat.
Skeftomai na dokimasw eite ECA xapakia eite CLENBUTEROL eite T3 ormonh.Dokimasa T4 alla den eida apotelesmata sta 200mcg/mera.Exei kaneis sas empeiria me afta na mou pei an eide apotelesmata kai se ti kyklous ta pairnei ? ...

Sas efxaristw ...