PDA

Επιστροφή στο Forum : Τί συμπλήρωμα να διαλέξω!!!!



Rampage
05-09-10, 14:30
Γεια σας παιδιά.
Είμαι 22 χρονών 92κιλά 1.89 ύψος!!!Πηγαίνω σχεδόν 2.5 χρόνια γυμναστήριο και τώρα στα γεράματα μου μπήκε η ιδέα να ξεκινήσω και μια πολεμική τέχνη(Πυγμαχία)!! Λεω λοιπόν να κάνω το πρόγραμμα μου να πηγαίνω το πρωί στο γυμναστήριο και το απόγευμα στην προπόνηση για πυγμαχία!!! Ξέρετε τι συμπληρώματα(πρωτεινης) θα μπορούσαν να με βοηθήσουν στο να το πετύχω αυτό??? Φυσικά τα γευματα μου θα είναι 6-7 γεύματα την ημέρα!! α και είμαι φοιτητής :)

Υ.Γ. Μού είχε μπεί στο μυαλό να πάρω μια πρωτεινη όγκου!!! Αλλα επειδή ξεσκόνησα λίγο το φορουμ, η ιδέα της whey σε συνδιασμό με βρόμη μου φάνηκε πολύ καλή!!!

noz1989
05-09-10, 14:39
Αν κανεις 6-7 γευματα οπως λες και εισαι καλυμενος, μην παρεις πρωτεινη!!! save your money!

Κατα την αποψη μου, μιας και θα κενεις 2πλες προπονησεις θα θες αμεση αναπληρωση γλυκογονου και δυναμη!

Εγω προτεινω να παρεις μονουδρικη κρεατινη, αμινοξεα και waxy maize starch!

f-panos
05-09-10, 15:15
Ξέρετε τι συμπληρώματα(πρωτεινης) θα μπορούσαν να με βοηθήσουν στο να το πετύχω αυτό??? Φυσικά τα γευματα μου θα είναι 6-7 γεύματα την ημέρα!!

Υ.Γ. Μού είχε μπεί στο μυαλό να πάρω μια πρωτεινη όγκου!!! Αλλα επειδή ξεσκόνησα λίγο το φορουμ, η ιδέα της whey σε συνδιασμό με βρόμη μου φάνηκε πολύ καλή!!!

Αρχικα θα σου συνιστουσα να κοιταξεις για πολυβιταμινη μιας κ εισαι πολυασχολος (πυγμαχια-γυμναστηριο-διαβασμα)!

Σχετικα με το ερωτημα σου για πρωτεινη πιστευω πως η whey μετα τις προπονησεις σου ειναι ιδανικη σε συνδυασμο με καποιο υδατανθρακα αμεσης αποροφησης(waxy-μαλτοδεξτρινη-δεξτροζη) για γρηγορη αποθεραπεια.
Whey με βρωμη μπορει να χρησιμοποιηθει για να αντικαταστησεις ενα γευμα κ οχι μετα απο προπονηση λογω χαμηλου γλυκαιμικου δεικτη της βρωμης.