PDA

Επιστροφή στο Forum : Σουπερ σετ



Thodoris21
17-07-07, 13:51
Γεια χαρά!Διάβασα το άρθρο για τα σουπερ σετ και έχω μια απορία.
Ας πούμε ότι θα το εφαρμόσουμε στα δικέφαλα.Ξεκινάμε πρώτο σετ 8 επαναλ. κάμψεις με αλτήρες και αμέσως μετά άλλες 8 επαναλ με την στραβόμπαρα ή όσες βγουν?
Και μια δεύτερη ερώτηση πόσα σουπερ σετ κάνουμε?Δυό σετ και τέλος ή συνεχίζουμε μετά την κάθε άσκηση μόνη της?
Ευχαριστώ για το χρόνο σας!

gpol
17-07-07, 14:46
( Με το πρώτο σετ πρέπει να φτάσουμε την μυϊκή αστοχία (muscle failure) περίπου στην 7η επανάληψη. Στην επόμενη άσκηση, που ακολουθεί χωρίς διάλλειμα, πρέπει πάλι να φτάσουμε τη μυϊκή αστοχία περίπου στις 7 με 8 επαναλήψεις. )

Πιστευω 2 super σετ ειναι υπεραρκετα. Αλλα δεν συνιστωνται για αρχαριους, αν εισαι

Thodoris21
17-07-07, 17:08
Δύο χρόνια γυμνάζομαι εντατικά και μπορώ να πω ότι δεν είμαι αρχάριος τώρα.Μεταξύ των σετ πόση ώρα διάλειμμα πρέπει να κάνουμε?1-2 λεπτά είναι καλά?Θα δω διαφορά με τα Super Sets?

billys15
17-07-07, 17:25
2 λεπτα ειναι καλα.Πιστευω θα δεις διαφορα γιατι δινουν ενα αλλο ερεθισμα στον μυ,μια αλλη ενταση,οπως θα εχεις διαβασει.

Εννοειται οτι παντα πρεπει να υπαρχει μια σταθερη διατροφη απο πισω ε :wink:.

gpol
17-07-07, 17:40
Δύο χρόνια γυμνάζομαι εντατικά και μπορώ να πω ότι δεν είμαι αρχάριος τώρα.Μεταξύ των σετ πόση ώρα διάλειμμα πρέπει να κάνουμε?1-2 λεπτά είναι καλά?Θα δω διαφορά με τα Super Sets?

Αν κανεις super set την ιδια μυικη ομαδα, τοτε η μεταβαση απο την μια ασκηση στην αλλη πρεπει να γινει πολυ γρηγορα, λιγοτερο απο 3 sec, καθώς 10 sec αρκούν για την αποκατάσταση του μυ κατα 40%-50%.

Αν κανεις super set για ανταγωνιστικες ομαδες, τοτε μπορεις να κανεις διαλλειμα 1 με 2 το πολυ λεπτα.

Οσο για το αν θα δεις διαφορα, αναφερεται ξεκαθαρα οτι θα συμβει στο αρθρο του MB

Thodoris21
17-07-07, 18:35
Άρα 2 Super Sets είναι αρκετά έτσι?Ναι αλλά μόνο δύο σετ για δικέφαλα?Λίγα δεν είναι?Η έχει σημασία ότι είναι super set?

gpol
17-07-07, 18:56