PDA

Επιστροφή στο Forum : diafora sta xeria



Sirus
22-02-06, 15:57
Se auto to ligo diasthma pou pao gym exo prosexei kati periergo.

To dexi mou xeri to opoio einai to "kalo" mou xeri shkonei ta vari poly pio eukola apo to aristero, to aristero kourazetai poly pio eukola kai den vgazei oles tis epanalipseis gia paradeigma otan gymnazo dikefalous me varakia.
Parolauta vlepo mia elaxisth alla emfanh veltiosh sto aristero mou xeri para sto dexi. Vevaia to aristero to piezo poly perissotero wste na ftasei
th muikh dynami tou dexiou.

Einai fysiologiko auto? pos mporo na ftaso sto idio epipedo kai ta dio xeria?
Einai ligo ekneuristiko na stravonei h mpara otan kano sththos i genika na me afhnei piso se polles askhseis to aristero mou xeri.

Kapoia sumvouli?

Muscleboss
23-02-06, 02:42
Einai apolyta fysikologiko.

Stin arxi panta to ena xeri (genika isxyei se ola ta simeia) einai pio dynato. paratreiete stin poreia, to adynamo xeri na proodeyei perissoetro.

Mi se anisyxei. Esy proponise KAI TA DYO XERIA EXISOU, einai anapofeyfkto, alla i isoropia tha erthei.

Prospathise na perilamvaneis sto programma sou askiseis pou periexoun taytoxroni kinisi ton xerion, opos kampseis mparas gia dikefalous, kai gallikes ektaseis gia trikefalous.

Muscleboss

gorilakos
26-02-06, 22:58
Se auto to ligo diasthma pou pao gym exo prosexei kati periergo.

To dexi mou xeri to opoio einai to "kalo" mou xeri shkonei ta vari poly pio eukola apo to aristero, to aristero kourazetai poly pio eukola kai den vgazei oles tis epanalipseis gia paradeigma otan gymnazo dikefalous me varakia.
Parolauta vlepo mia elaxisth alla emfanh veltiosh sto aristero mou xeri para sto dexi. Vevaia to aristero to piezo poly perissotero wste na ftasei
th muikh dynami tou dexiou.

Einai fysiologiko auto? pos mporo na ftaso sto idio epipedo kai ta dio xeria?
Einai ligo ekneuristiko na stravonei h mpara otan kano sththos i genika na me afhnei piso se polles askhseis to aristero mou xeri.

Kapoia sumvouli?


poli fisiologiko einai auto...ap tin stigmi pou eisai deksis... kai i perisoteri mas to exoume auto.to idio pathenoun kai autoi pou einai aristeri...ego otan kano xeria kano mia askisei parapano me to aristero oste na to fero sta isa.

simfono me MuscleBoss!!!!