PDA

Επιστροφή στο Forum : Συμβουλές για άσχετο.



grig26
22-01-12, 02:29
Καλημέρα.Καταρχήν δε ξέρω αν ποστάρω στο σωστό μερός, αν όχι ας το μετακινήσουν οι mods.
Είμαι 26 ετών 1.75 ύψος και 70 κιλά.Κάνω καθιστική ζωή και η διατροφή δεν είναι και η καλύτερη.Τα άτοιμα σουβλάκια....
Ξέρω οτι έχω μεγάλο ποσοστό λίπους (δεν έχω κάνει λιπομέτρηση), αλλά με περιφέρεια μέσης σχεδόν 95cm τα πράγματα δεν είναι και πολύ καλά!:)
Όπως καταλαβαίνεται θέλω να κάνω μια αλλαγή και θα ήθελα μερικές συμβουλές.
Δεν με ενδιαφέρει να φθάσω στο σημείο να κάνω bodybuilding αλλά θα ήθελα να βελτιώσω εμφανισιακά το σώμα μου και να αποκτήσω κάποια στιγμή και περισσότερο όγκο σε φυσιολογικά πάντα επίπεδα.
Τι θα με συμβουλεύατε να κάνω?
Αρχικά σκέφτομαι να χάσω μερικά κιλά(4-5) κάνοντας μια διατροφή για μείωση του λιπους, και μετά να ξεκινήσω γυμναστήριο για να αποκτήσω περισσότερο όγκο.
Όπως είπα είμαι αρκετά άσχετος και τώρα άρχισα να ψάχνομαι, οπότε κάθε συμβουλή δεκτή.
Ευχαριστώ.

CapoFighter
22-01-12, 03:19
Καλη αρχη καταρχας,κατα την γνωμη μου το bodybuilding δεν μονο σημαινει παιρνω φαρμακα και συμπληρωματα για να γινω "τουμπανο" η για να φουσκωσω αλλα ειναι επισης και το φτιαξιμο του σωματος οπως αλλωστε σημαινει και η ιδια η λεξη, και αυτο που λες ισως να προσβαλει καποιον...To bodybuilding δηλαδη δεν ειναι φυσιολογικο?(ισως οχι ετσι που καταντησε τωρα σαν μια διαμαχη εταιριων αλλα και παλι παραμενει κατι φυσιολογικο). Τα φυσικα επιπεδα ογκου που εννοεις με σκληρη προσπαθεια και με καλη διατροφη μπορεις ανετα να το πετυχεις το θεμα ειναι να εχεις υπομονη...Αν ξεκινησεις θα καταλαβεις οτι το να βαλεις μυικα κιλα δεν ειναι και το πιο ευκολο πραγμα στον κοσμο, αλλιως ολοι θα ηταν ντουλαπες.Τα συμπληρωματα απλα θα συμπληρωσουν καποιο κενο σου, αν δεν εχεις κενο τοτε δεν θα τα χρειαστεις ποτε... Μακαρι να πετυχεις αυτο που θες,καλη επιτυχια απο μενα!!!

grig26
22-01-12, 03:37