PDA

Επιστροφή στο Forum : askisis me varakia poses epanalipsis?



jim
21-05-08, 12:40
Πόσες επαναλήψεις είναι καλύτερο να κάνης με βρακιά? :weights: Δηλ. το μέγιστο και σε βάρος και σε επαναλήψεις? δίδετε κάποιος περιορισμός η κανένας κανόνας?
:shifty: κάνω 100 επαναλήψεις με 4κιλο το μέγιστο συνεχόμενο είναι 200 είναι σωστό η λάθος? Είμαι αρχάριος στον χώρο αυτό και θα ήθελα την συμβουλή σας :? :wcourt:
Το θέμα είναι να σηκώνεις πολλά κιλά ή να κάνης επαναλήψεις όσες περισσότερες μπορείς τη είναι το καλύτερο .ουσιαστικά για να κάνης μεγάλους μις τη βοήθα περισσότερο η επαναλήψεις η τα κιλά εγώ θέλω να γυμνάσω μπράτσα ωμούς και να κάνω ποντίκια τη προτείνετε???????????

RUHL
21-05-08, 13:23
Γραφε ελληνικα δεν καταλαβα τι ειπες :inandout: :inandout: :inandout: :inandout:

Betrex
21-05-08, 13:47
Από τι κατάλαβα το 100 και το 200 είναι επαναλήψεις?

Το 100 είναι για όγκο και το 200 είναι για γράμμωση? :P :P :clapping: :clapping: :smash:

RUHL
21-05-08, 14:22
και οταν φτασεις τις 1000 βγαινει και ενας κοιλιακος δωρο :joker: :joker: :joker:

Duke-Nukem
21-05-08, 19:12
Τι ακριβώς γυμνάζεις με 4 κιλά και 200 επαναλήψεις?????????? Στήθος??????????? Αυτό ποιο πολύ για αυτιά κάνει.....
:? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :?
Ανέβασε τα κιλά που κάνεις και παίζε με επαναλήψεις εως 16.....

RUHL
21-05-08, 20:06
Βασικα περα απο τα παραλογα νουμερα που ακουμε υπαρχει μια τετοια τεχνικη λεγεται απο πληρωση γλυκογονου κανεις 100 επαναληψεις το διαβαζα σε ενα βιβλιο με στυλ προπονησεων αλλα σε καμια περιπτωση οπως το χρησημοποιει ο φιλος μας αλλα την τεχνικη αυτη την εχω δοκιμασει μεχρι 114 επαναληψεις στο στηθος πηγα :green: με κιλα που κανει ο πικολο για μεγιστη :lol: :lol: :lol: :lol:

jim
21-05-08, 20:28