PDA

Επιστροφή στο Forum : Αρχάριος - Παρακαλώ δώστε μου μια γνώμη



dargirisd
03-04-12, 18:54
Είμαι αρχάριος στα βάρη και ξεκίνησα με σκοπό την απώλεια λίπους.

Από το γυμναστήριο μου έχουν χωρίσει τις μυικές ομάδες ως εξής:
Μέρα 1:Πόδια
Μέρα 2:Δικέφαλοι,Τρικέφαλοι, Ώμοι
Μέρα 3:Στήθος,πλάτη.

Η ερώτηση μου αφορά τη 2η μέρα όπου η άσκηση επικεντρώνεται στα χέρια.
Κανονικά δεν πρέπει οι δικέφαλοι και οι τρικέφαλοι να ασκούνται σε διαφορετικές μέρες μιας και είναι ανταγωνιστικοί μύες;
Είναι δηλαδή σωστό να ασκώ αυτές τις μυικές ομάδες μαζί;

BlooDdeaD_MefiSt
03-04-12, 19:06
Είμαι αρχάριος στα βάρη και ξεκίνησα με σκοπό την απώλεια λίπους.

Από το γυμναστήριο μου έχουν χωρίσει τις μυικές ομάδες ως εξής:
Μέρα 1:Πόδια
Μέρα 2:Δικέφαλοι,Τρικέφαλοι, Ώμοι
Μέρα 3:Στήθος,πλάτη.

Η ερώτηση μου αφορά τη 2η μέρα όπου η άσκηση επικεντρώνεται στα χέρια.
Κανονικά δεν πρέπει οι δικέφαλοι και οι τρικέφαλοι να ασκούνται σε διαφορετικές μέρες μιας και είναι ανταγωνιστικοί μύες;
Είναι δηλαδή σωστό να ασκώ αυτές τις μυικές ομάδες μαζί;

Δεν υπάρχει πρόβλημα..;) Και το στήθος με την πλάτη ανταγωνιστικοί μύες είναι, μια χαρά δουλεύουν μαζί όμως:green:

exkaliber
03-04-12, 19:10
στηθος πλατη μαζι πολυ μου φαινεται

GeoDask
03-04-12, 20:17
Φίλε μου, στην φάση που βρίσκεσαι είναι καλύτερα να ξεκινήσεις με ένα full body workout, 3 φορές την εβδομάδα.

Silvester
03-04-12, 20:50
Φίλε μου, στην φάση που βρίσκεσαι είναι καλύτερα να ξεκινήσεις με ένα full body workout, 3 φορές την εβδομάδα.

+φωνω....

dargirisd
03-04-12, 22:00
Φίλε μου, στην φάση που βρίσκεσαι είναι καλύτερα να ξεκινήσεις με ένα full body workout, 3 φορές την εβδομάδα.

Full body workout τι σημαίνει;

GeoDask
03-04-12, 22:47
Full body workout τι σημαίνει;

προπόνηση για ολόκληρο το σώμα.

dargirisd
03-04-12, 23:01
Φίλε μου, στην φάση που βρίσκεσαι είναι καλύτερα να ξεκινήσεις με ένα full body workout, 3 φορές την εβδομάδα.