PDA

Επιστροφή στο Forum : Hyper 4D (Hyper strength)



kokolakis
13-05-12, 19:41
Stimulates a Testosterone Surge
Stimulates Muscle ATP Strength
Stimulates the blocking of Estrogen
Stimulates full body Muscle Pumps
Stimulates Muscle Recovery

44993

παιδιά αύτα μόνο λέει παντού... έφαγα τον κόσμο και δεν μπορώ να βρω τα συστατικά του κάπου...
το πήρε ενας φίλος μου από τον τόπο μου, εγώ είμαι φοιτητής αλλου, με ρωτάει αν είναι καλό.... το έχει χρησιμοποιήσει κανείς....??

Mcstefan7
13-05-12, 20:16
L-Citruline, L-Arginine AKG, L-Argenine Ethyl Ester Dihydrochloride, L-Arginine HCI, L-Arginine Malate, Glycine-L-Arginine-Alpha-Ketoisocaproic Acid Arginase Inhibitors: 2(S)-Amino-6-Boronohexanoic Acid (ABH), S-(2-Boronethyl)-L-Cysteine HCI (BEC), L-Norvaline Muscle Cell Volumizing and Performacne Technology: Disodium Creatine Phosphate Tetrahydrate, Cratinol-0-Phosphate, Creatine Monohydrate, Di-Creatrine Malate, Inosine Ethyl Ester HCI, Adenosine Tri-Phosphate sodium, Taurine Ethly Ester HCI, Guanidinop Propionic Acid. Acacia Rigidula Extract, Citrus Aurantium, theobromine Anhydrous, L-Tyrosine Ethyl Ester HCI. L-Leucine Ethyl Ester HCI, L-Isoleucine Ethyl Ester HCI, L-Valine Ethyl Ester HCI, L-Glutamine Ethyl Ester HCI, Test Bossting Complex: D-Asparatic Acid, Zinc.Other Ingredients: Naturally Sweet (Erythritol, Malitol, Maltodextrin, xylitol, sucralose, citric acid, silicon dioxide.

αλλα δεν λέει ποσότητες σε καθένα..οπότε άχρηστο αλλα τουλ να ξέρουμε τι έχει μεσα

kokolakis
13-05-12, 20:26
το πήρε δύο τρεις φορές από 1.5 σκουμπ και είχε τσίτες και πρίξιμο αλλά φοβάτε και δεν το ξαναπέρνει :P
αν μου το δώσει να μην το χρησιμοποιήσω...? :green:

Mcstefan7
13-05-12, 20:34
Αν ειναι τσαμπα παρτο και δοκίμασε το..Αν φοβάσε δώστε σε μένα που δεν έχω τέτοια σκαλώματα :P (Τόσα έχουμε κατεβάσει σε ενα ακόμα θα κολήσουμε?? ;))

kokolakis
14-05-12, 00:19
:thumbup::thumbup::thumbup:

Mr.T
25-08-12, 14:01