PDA

Επιστροφή στο Forum : Ποδηλασία ,επιλογή του σωστού ποδηλάτου!



oxide13
03-02-14, 02:21
Καλησπέρα, έχω αρχίσει και ασχολούμαι με το ποδήλατο και θέλω να αγοράσω ένα ποδήλατο κούρσας,έχετε να μου προτείνετε κάποιο οικονομικό μοντέλο; επειδή είμαι αρχάριος θα ήταν πιο συμφέρον να πάρω ένα μεταχειρισμένο; έχω βρεί κάποια μεταχειρισμένα οικονομικά ποδήλατα στο http://www.getabike.gr αλλά δυσκολεύομαι πολύ να επιλέξω! τα φώτα σας παρακαλώ!

ArgoSixna
03-02-14, 02:27
υψος? κιλά? ηλικια?

Ποσα λεφτα θελεις να διαθεσεις?

Ποσα χιλιομετρα την μερα / βδομαδα θελεις να κανεις?

Ψαχνεις ανεση ή ταχυτητα?

Παντως μπραβο , μετα απο 4 χρονια εκανες το 1ο σου ποστ!!!!!!!!!!!!! Το ρεκορ το εχει ενας αλλος που ποσταρε 6-7χρονια μετα απο την εγγραφη του εδω νομιζω !

Fylpa17
04-02-14, 23:59
αν θελεις να παρεις κουρσα καλο ειναι να εισαι 70-75 κιλα και κατω για να την ευχαριστηθείς
αλλιως παρε ενα σκελετο απο mtb και καντο fitness

ArgoSixna
05-02-14, 00:35
και τι θα καταλαβει αν φτιαξει μια "μπασταρδη" κουρσα?

Εγω στα 95 κιλα μια χαρα εβγαινα με την κουρσα :green:

Fylpa17
05-02-14, 16:06
εγω κανω mtb σε βουνο το καλοκαιρι 2 μερες απο 5-6 ωρες ασταματητα ακομα και σε μεγαλες ανηφορες ποδηλατο στα χερια και τρεξιμο οσο παει !!! το χειμωνα κσνω παραλια και δρομο θεσσαλονικη αλλαζω αναρτηση ζαντες παλουκοσελο μεσαιο τροχο (βαζω μικροτερο) το ποφδηλατο αμμεσος γινεται fitness και ειναι εξισου γρηγορα με ενα κουρσακι με.τα κιλα που εχεις ειτε κανεις σε fitness ειτε σε κουρσακι το ιδιο και το αυτο ... καρμπον σκελετο δεν.θα σου.πουλησιυν.αν εχεις 75 κιλα και πανω και για παρεις καλο αλουμινιενο σκελετο σε κουρσακι θες αρκετα λεφτα και τσαμπα τα δινεις !!! επισεις για πολη το fitness ειναι καλυτερο ....λακουβες ...πεζοδρομιο καποιες φορες που χρειαζετε....ανηφορες κτλπ. γνωμη μου ολα αυτα να μην παρεξηγουμαστε !!! απο εκει και περα ΠΑΝΤΑ κρανος για απειρους λογους!!!!!

Στάλθηκε από το BlackBerry Runtime for Android Apps μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

ArgoSixna
05-02-14, 19:05