PDA

Επιστροφή στο Forum : βοηθεια με διατροφη



G_Vasi
22-01-15, 22:27
Γεια σας είμαι 18 χρονων φοιτητης και εχω αριχσει απο τον Οκτώβρη καθημερινα γυμναστηριο (εκτος σαββατοκυριακα)με το γυμναστη εχουμε θεση στοχο να παρω ογκο και ν δυναμωσω διοτι πριν 1μιση χρονο ειχα παθει ρηξη χιαστου και εχασα υπερβολικα πολυ μυικη μαζα anyway τωρα ειμαι 66 κιλα με υψος 1.72 και εχω σοβαρο προβλημα με την διατροφη διοτι δυσκολευομε απιστευτα να μαγειρευω και να τρωω αυτα που πρεπει με αποτελεσμα να τρωω 1 με 2 φορες την μερα και συνηθως απεξω η κατι γρηγορο στο σπιτι οπως τοστ η corn flakes οταν ειχα αρχισει το γυμναστηριο ειχε αποτελεσμα να πεσω απο τα 67 στα 63 ευτυχως με την βοηθεια μπισκοτοκρεμας και σπιτικου φαγητου τα χριστουγενα ειμαι ξανα 66 το σωμα μου εχει αρχισει και φτιαχνει και δυναμωνει καθε μερα το θεμα ειναι οτι η διατροφη μου ειναι χαλια και ετσι περνω ελαχιστω ογκο και τα κιλα που πηρα ειναι κυριως λιπος παρολαυτα ολοι με βλεπουνε κοκαλιαρη.απο εσας θα ηθελα συμβουλες οσο αφορα τη διατροφη τη μου προτεινετε να κανω τι να τρωω που ειναι ευκολο να φτιαχτει σπιτι η κατι υγιεινο απεξω?(καποιοι μου λεγανε να αρχισω πρωτεινες αλλα ο γυμναστης μου μου το απαγορευσε και μου ειναι να μαθω να τρωω και οτι ειμαι μιρκος για πρωτειενες και δεν της χρειαζομε το σιγουρο ειναι οτι θα αγορασω καποιο συμπληρωμα διατροφης διοτι λογο ελειψη φρουτων κ.α δεν περνω τις καταληλες βιταμινες )γενικα χρειαζομε καποιο προγραμμα διατροφης τι να τρωω ποσο και ποτε ωστε να παρω ογκο με οσο το δυαντο λιγοτερο λιπος ωστε λιγο πριν το καλοκαιρι να μπορω με λιγη αλλαγη στη διατροφη να κανω τους κοιλιακους να φαινοντε επιτελους ;) και τελος θα ηθελα να μου πειτε ποσα κιλα μου πρωτεινετε να φτασω ο στοχος μου ειναι να εχω αθλητικο σωμα δηλαδη δεν θελω υπερβολικο ογκο θελω κατι σε νορμαλ επιπεδα κατι αναμεσα σε jacob απο twilight και oliver απο arrow (ελπιζω να μην φαινομε πολλη nerd δεν ηξερα τη αλλο παραδειγμα να πω για να κατααβαιτε τη ακριβως θελω)

Υ.Γ sr για το μεγαλο κειμενο :)

jimaras22