PDA

Επιστροφή στο Forum : Διατροφή...



perryleros
09-01-09, 23:33
Γειά σας παιδιά,

Καταρχήν, είμαι 22 χρονών και ύψος 1.78. Η ιστορία έχει ώς εξής:

Το πάσχα του 2008 ήμουν 92 κιλά, και δεν είχα ασχοληθεί ποτέ με κάποιο είδος αθλητισμού.
Από τότε ξεκίνησα γυμναστήριο ακολουθώντας το πρόγραμμα του γυμναστή (4 day split).
(Πλάτη/Τρικέφαλα - Στήθος/Δικέφαλα - Πόδια - Όμους/Τραπεζοειδής)

Παράλληλα έκανα αεροβική κάθε μέρα εκτός κυριακής (στο στοίβο τρέξιμο. 40-60 λεπτά)
Επίσης, προσέχω τη διατροφή μου πάρα πολύ από τότε...

Το Σεπτέμβρη λοιπόν, έφτασα 71 κιλά. Σταμάτησα την αερόβια έξω λόγω περιορισμένου χρόνου καθώς είμαι φοιτητής και είχα εξετάσεις, και άρχισα να κάνω μόνο 10 λεπτά ζέσταμα στο διάδρομο του γυμναστηρίου.

Μέχρι τώρα συνεχίζω μόνο γυμναστήριο και είμαι 75 κιλά.
Δεν έχω πάρει ποτέ συμπληρώματα διατροφής.

Αισθάνομαι ότι δεν έχω καταφέρει και πολλά όσον αφορά μυική ανάπτυξη παρόλο που κάνω ισοροπημένη διατροφή... Το λέω αυτό γιατί γυμνάζομαι 7 μήνες τώρα και τα αποτελέσματα είναι μηδαμινά συγκριτικά με άλλα μέλη του forum που γυμνάζονται παρόμοιο χρονικό διάστημα. Θα ήθελα συμβουλες, κριτικες σχετικά με τη διατροφή που ακολουθώ τώρα.

Λοιπόν, σχετικά με τη διατροφή, ένα παράδειγμα μέρας:

- 9:00 : Δημητριακά ολικής αλέσεως (κάτι fitness με αποξηραμένα φρούτα) + γάλα 1%

- 12:00 : Σάντουιτς με φυστικοβούτυρο + 1 φρούτο

- 15:00 : Ρύζι ή Μακαρόνια με κοτόπουλο ή κόκκινο κρέας + σαλάτα (αυτά έχει συνήθως η φοιτητική εστία )


- 18:00 << Γυμναστήριο >>

- 20:00 : 1 κουτάκι τόνο , ή καμιά φορά κάνω 2 αυγά ομελέτα (σκέτα)

- 23:00 : 1 γιαούρτι 2% ή 1 ποτήρι γάλα

- 00:00 << Πέφτω για ύπνο


Ευχαριστώ. :sleeping:

EDIT: Φωτογραφίες στο thread που ξεκλινησα εδώ:
http://forum.bodybuilding.gr/viewtopic.php?p=52019#52019

slaine
09-01-09, 23:40
φοιτητής και κοιμάσαι στις 12???? δε με πείθεις! :P

γενικά πολύ λίγη πρωτείνη αλλά και υδατάνθρακες. βάλε πρωτείνη σε κάθε γεύμα μίνιμουμ 30 γρ. αν θες να βάλεις μυς θα πρέπει να φας πολύ!