PDA

Επιστροφή στο Forum : Πλάνο διατροφής και ασκήσεων



bb29
19-08-09, 14:54
Επειδή είμαι αρχάριος στην γυμναστική και οποιαδήποτε απότομη μείωση θερμίδων θα είχε τελικά το αντίθετο αποτέλεσμα απο αυτό που κυνηγάω, σκέφτομαι να ξεκινήσω την όλη μου προσπάθεια ως εξής:

Για τις επόμενες 5-6 εβδομάδες θέλω να αρχίσει ο οργανισμός μου να "καταλαβαίνει" τι πρόκειται να ακολουθήσει, χωρίς υπερβολές, ώστε να είναι πιο ήπια η μετάβαση σε ένα πιο "σκληρό" πρόγραμμα γυμναστικής - διατροφής.

Διατροφή:

1. Αύξηση του αριθμού των γευμάτων σε 5-6, από 2-3 που είναι σήμερα.
2. Μείωση φρουκτόζης, ειδικά από το μεσημέρι και μετά.
3. Ελαχιστοποίηση λήψης αλκοόλ
4. Μείωση λήψης υδατανθράκων κατά την διάρκεια της ημέρας.
5. Αύξηση πρωτεΐνης στα γεύματα.
6. Μείωση ποσότητας αλατιού στα γεύματα.

Γυμναστική:

1. Καθημερινά αερόβια 20'-40' με εναλλαγές ταχύτητας/έντασης.
2. Βάρη 3-4 φορές την εβδομάδα (στο σπίτι). Κάμψεις, σκουώτ - προβολές με το βάρος του σώματος για αρχή, στρατιωτικές πιέσεις με αλτήρες και κωπηλατική με αλτήρες.
3. Περισσότερο περπάτημα στην καθημερινότητα. Π.χ. μένω στον 3ο όροφο, οπότε αν ανεβαίνω τις σκάλες 4-5 φορές την ημέρα που βγαίνω από το σπίτι, θα είναι καλή αλλαγή.


Οπότε κάπου στα τέλη Σεπτέμβρη - αρχές Οκτώβρη πάω γυμναστήριο για ένα πλήρες πρόγραμμα με βάρη (ενδυνάμωση, σύσφιξη,γράμμωση) και διατροφικά ακολουθώ την "Διατροφή Γράμμωσης" που μου πρότεινε ο Polyneikos, με συγκεκριμένα γεύματα που θα τα γράψω τότε.



Απορία: κοιλιακούς - ραχιαίους να κάνω; Έχω ακούσει βασικά ότι μέχρι να χάσω αρκετά κιλά καλό είναι να μην κάνω κοιλιακούς (για ραχιαίους δεν έχω ακούσει τίποτα). Όχι επειδή σίγουρα θα είναι δύσκολοι στην αρχή αλλά γιατί μεγαλώνει η περιφέρεια της μέσης και κάτι τέτοια. Ισχύει;



Θεωρείται ότι όπως το σκέφτομαι είναι χάσιμο χρόνου ή μια καλή αρχή - θεμέλια για την συνέχεια;

Polyneikos
19-08-09, 16:26
Διατροφή:

1. Αύξηση του αριθμού των γευμάτων σε 5-6, από 2-3 που είναι σήμερα. Πολύ σωστα