PDA

Επιστροφή στο Forum : Body Build (Sports Nutrition)



sik
12-09-09, 19:47
Καλησπέρα σε ολόκληρο το forum ,

Είμαι φοιτητής στην Μεγάλη Βρετανία.Άρχισα το γυμναστηριο πριν ένα χρόνο περίπου και έχω δει αρκετές αλλαγές στο σώμα μου χωρίς την χρήση συμπληρωμάτων.Το πρόβλημα εδώ είναι κυρίως με την διατροφή και είπα να δοκιμάσω τη λύση συμπληρώματος σαν την πρωτεινη για ένα περίπου χρόνο.

Οι ερωτήσεις μου είναι :

1) Για αρχή , για πόσο καιρό θα ήταν καλό να παίρνω πρωτεινη ?( Παίρνοντας 4 μέρες τη βδομάδα μετά τα βάρη )

2) Έχωντας πλήρη άγνοια με συμπληρώματα πήγα και αγόρασα ένα που λέγεται Body Build High Protein Drink Mix

http://forum.bodybuilding.gr/attachment.php?attachmentid=4888&stc=1&d=1252789487
και όσο αφορά τα Nutritional Information είναι :

(70g per serving+500ml water)
275 kcal
Protein : 30g
Carbohydrate : 30g
of which sugars :16g
Fat :3.9g
of which saturate :1.6g
Fibre :2.5g

Είναι καλό συμπλήρωμα για να αρχίσω?Η να πάω σε μία πιό καθαρή πρωτεινη χωρίς πολλα συστατικα?

***Δεν επιτρέπονται τα links από καταστηματα πλην των χορηγων.Μεταφερθηκε το τόπικ στην Αξιολόγηση Συμπληρωματων.Edit by Mods Team ***

ioannis1
12-09-09, 21:08
πολλοι υδατανθρακες ρε συ.παρε πιο καθαρη την αλλη φορα.τουλ 80%.

sik
12-09-09, 23:21
Γιαννη όταν λες 80% εννοεις το 80% του ποσοστου της πρωτεινης να ειναι υδατανθρακας ετσι?

Ευχαριστω

KATERINI 144
12-09-09, 23:36
οχι ,το 80% να ειναι πρωτεΐνη, και το 20% υδατανθρακας.

Littlejohn
13-09-09, 00:55
1)Πρωτείνη μπορείς να παίρνεις εφόρου, εφόσον την έχεις ανάγκη και την αντέχει και το πορτοφόλι σου...
Από εκεί και πέρα αν τις ανάγκες σου σε πρωτείνη τις βγάζεις από κανονικό φαί (κρέας, ψάρι, κοτόπουλο κτλ), δεν υπάρχει λόγος να την προσθέσεις στο μενού σου.