PDA

Επιστροφή στο Forum : Ερωτηση για γλυκοπατατα.



deluxe
26-10-09, 19:59
Πηρα μερικες γλυκοπατατες. Δεν εχω ξαναφαει. Εχουν πολυ παραξενο σχημα. Ολες διαφορετικες μεταξυ τους. Πως τις μαγειρευω; Τις καθαριζω στην αρχη ή στο τελος; Απο γευση τι λενε;

NASSER
26-10-09, 22:30
Η καλυτερη επιλογη ειναι στο φουρνο. Την καθαριζεις μετα το ψησιμο. Εχει γλυκια γευση. Το καλο της γλυκοπατατας ειναι ο χαμηλος γλυκαιμικος δεικτης παρολο που στη γευση ειναι γλυκια.

Machiavelli
26-10-09, 22:33
Περίπου πόση ώρα ψήσιμο και στους πόσους βαθμούς; Πάνω στη σχάρα τις ψήνουμε; (Ναι είμαι τελείως άσχετος από μαγειρική γι' αυτό τα πετάω όλα στον ατμομάγειρα)

NASSER
26-10-09, 22:37
και ο ατμομαγειρας ειναι καλη επιλογη. Το ψησιμο της ειναι οπως την κανονικη πατατα και το ελεγχεται με ενα πιρουνι ή μαχαιρι.
Ψητη στα καρβουνα αλλα δεν πιστευω πως μπορουμε καθε μερα :green:

Ballbreaker
27-10-09, 10:14
Πηρα μερικες γλυκοπατατες. Δεν εχω ξαναφαει. Εχουν πολυ παραξενο σχημα. Ολες διαφορετικες μεταξυ τους. Πως τις μαγειρευω; Τις καθαριζω στην αρχη ή στο τελος; Απο γευση τι λενε;

Πλυνε την καλα χωρις να την ξεφλουδισεις και βαλτην στον φουρνο μικροκυματων,μετα την τρως ολη εκτος απο την φλουδα βεβαια.

Απο γευση ειναι οπως το ακους:Γλυκο-πατατα!

sTeLaKoS
27-10-09, 10:20
Πλυνε την καλα χωρις να την ξεφλουδισεις και βαλτην στον φουρνο μικροκυματων,μετα την τρως ολη εκτος απο την φλουδα βεβαια.

Απο γευση ειναι οπως το ακους:Γλυκο-πατατα!


Στα μικροκυματα με νερο στο σκευος ή δε χρειαζεται?

Ballbreaker
27-10-09, 10:50
Στα μικροκυματα με νερο στο σκευος ή δε χρειαζεται?


Χωρις νερό,αρκεί που θα ειναι λιγο βρεγμενη.

NASSER
27-10-09, 14:06
Παιδια γενικα θα ειναι καλο να αποφευγεται το φουρνο μικροκυματων για να μαγειρεψετε κατι. ΚΑλο ειναι να το χρησημοποιειται για ζεσταμα ηδη μαγειρεμενου φαγητου.

Ballbreaker
27-10-09, 14:36
Φούρνοι μικροκυμάτων: Αυτά που πρέπει να ξερετε

******************** Απαγορευονται ξενα link εκτος της ισοσελιδας του φορουμ*** mods team***

deluxe
27-10-09, 15:39