PDA

Επιστροφή στο Forum : Milk & Egg Protein (Body Fortress)



Mitsakos86
07-03-10, 12:31
Καλησπέρα σας. Είμαι 23 ετών φοιτητής στην Αγγλία.
Δεν γνωρίζω πολλά πράγματα σχετικά με προτεΐνες και ήθελα την άποψη σας.

Έχω αγοράσει την παρακάτω πρωτεΐνη, ήταν φτηνή και μου την πρότεινε ένας φίλος.

http://forum.bodybuilding.gr/attachment.php?attachmentid=9685&stc=1&d=1267955365



http://img709.imageshack.us/img709/6411/47179139.jpg

Είναι καλή κατά την άποψη σας?:?::unsure:
Πείτε μου ονομαστικά λίγες μάρκες πρωτεΐνης που μου προτείνεται στην Αγγλία

σας ευχαριστώ εκ των πρωτέρων
Δημήτρης

sTeLaKoS
07-03-10, 15:19
Δε ξέρω την εταιρία και δεν έχουμε και το προφίλ αμινοξέων της. Απ' την ετικέτα μια χαρά μου φαίνεται. Όλες πάνω-κάτω ίδιες είναι.
Να σημειώσω πως η δόση που προτείνει είναι πολύ μικρή. 15.5g πρωτείνης είναι πολύ λίγα. Στη θέση σου θα έπαιρνα το διπλό απ' όσο προτείνει.

Mitsakos86
07-03-10, 16:39
Δε ξέρω την εταιρία και δεν έχουμε και το προφίλ αμινοξέων της. Απ' την ετικέτα μια χαρά μου φαίνεται. Όλες πάνω-κάτω ίδιες είναι.
Να σημειώσω πως η δόση που προτείνει είναι πολύ μικρή. 15.5g πρωτείνης είναι πολύ λίγα. Στη θέση σου θα έπαιρνα το διπλό απ' όσο προτείνει.

Να σου πω την αλήθεια φιλε μου, τα φοβάμαι λίγο όλα αυτά τα χημικά. Μήπως είναι πολύ ποσότητα? :-?

Λες να παίρνω τρία scoup την ημερα αντί για δυο?:unsure:

Polyneikos
07-03-10, 18:31
Αν το 1 serving είναι ένα δικό τους scoop των 21 γρ. τα οποια σου δίνουν 15,5 γρ πρωτεινης τότε σίγουρα θελεις 2 servings την φορα για να πιανιες τα 30 γρ πρωτεινης που αναζηταμε.
Τωρα την εταιρια την εχω δει σε διαφορα sites,εδω στην Ελλάδα δεν πολυπροτιμαται αλλά αυτό δεν λεει και κατι,στην Αγγλία μπορεί να δουλευεται...Το γαλα που λεει ξερεις τι επεξεργασία εχει υποστεί;Απλα είναι πιο φθηνη γιατί είναι blend,μειγμα δηλαδη και δεν εινια ας πουμε whey isolate που είναι από τις πιο ακριβες μορφες πρωτεινης....