PDA

Επιστροφή στο Forum : Πρωτείνες όγκου..help!! :P



johnny7
28-03-10, 17:10
Γειααα σας.. Επειδή εδώ βλέπω πολλούς σχετικούς για το θέμα κι εγώ είμαι άσχετος εντελώς θα ήθελα να με βοηθήσετε.. Όταν ρώτησα σε γνωστή αλυσίδα με προιόντα για bodybuilding για πρωτείνες όγκου μου έδειξαν 3.. Οι μάρκες ήταν οι εξής Stacker, Warriorlab και η τρίτη αν δεν κάνω λάθος λεγόταν WN.. Δεν έχω ξαναπάρει ποτέ γι'αυτό θα ήθελα να μου πέιτε αν γνωρίζεται κάποια από τις 3 και ποια θα προτιμούσατε.. Ευχαριστώ πολύ.. :)

St3f
28-03-10, 17:56
Γειααα σας.. Επειδή εδώ βλέπω πολλούς σχετικούς για το θέμα κι εγώ είμαι άσχετος εντελώς θα ήθελα να με βοηθήσετε.. Όταν ρώτησα σε γνωστή αλυσίδα με προιόντα για bodybuilding για πρωτείνες όγκου μου έδειξαν 3.. Οι μάρκες ήταν οι εξής Stacker, Warriorlab και η τρίτη αν δεν κάνω λάθος λεγόταν WN.. Δεν έχω ξαναπάρει ποτέ γι'αυτό θα ήθελα να μου πέιτε αν γνωρίζεται κάποια από τις 3 και ποια θα προτιμούσατε.. Ευχαριστώ πολύ.. :)

Πρωτα απ ολα αν δεν κανεις σωστη διατροφη και τις 3 μαρκες μαζι να παρεις ογκο δεν θα δεις:)Οποτε εφοσον επιβεβαιωσεις πως εχεις μια σωστη διατροφη και ασχολεισε σοβαρα με το γυμναστηριο τοτε μπορεις να τσιμπησεις μια whey!

johnny7
29-03-10, 21:25
Σαφώς και είναι αναγκαία η διατροφή.. Αν λοιπόν υποθέσουμε ότι κάνω τη σωστή διατροφή ποια από τις 3 πρωτείνες θεωρείτε καλύτερη??

TEFAAtzis
30-03-10, 00:20
καμια.Παρε μια απλη Whey και βαλε εσυ τον υδατανθρακα.
Για μενα πρωτεινες ογκου = τσαμπα πεταμενα λεφτα

johnny7
30-03-10, 17:38
Σόρυ που σας πρήζω αλλά τι ακριβώς είναι οι whey πρωτείνες και ποια μάρκα προτείνετε??
(Ένας φίλος παίρνει πρωτείνες της ΟΝ..Αυτή είναι whey ή όγκου??)
Ευχαριστώ.. :)

TEFAAtzis
30-03-10, 17:57
Οταν λεμε Whey εννοουμε τις καθαρες πρωτεινες ορου γαλακτος που δεν εχουν μεσα υδατανθρακες η εχουν παρα πολυ λιγους.Απο μαρκες υπαρχουν πολλες και ειναι δικια σου επιλογη να επιλεξεις.Παντως η Gold της On ειναι καλη επιλογη μιας και αναφερθηκες στην εν λογω εταιρεια

johnny7
31-03-10, 00:43