Θέμα: κοιλιακοι

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 15 από 38
  1. 11-04-10 21:14 #1
    Προεπιλογή κοιλιακοι
    καλησπερα σε ολους.θελω να μου πειτε αν με μια σωστη διατροφη και καλη προπονηση θα φυγουν τα ''νερα'' να εμφανιστουν τα κοιλιακα..ποσο καιρο θα χρειαστω?περιμενω τισ απαντησεις σας
    Απάντηση με παράθεση
     

  2. 11-04-10 21:31 #2
    Moderator
    Το avatar του χρήστη giannis64

    Εγγραφή
    25-04-2008
    Περ.
    kavala
    Μηνύματα
    19.199
    Προεπιλογή
    θα πρέπει να κάνεις μόνος σου την διατροφή σου διαβάζοντας τα άρθρα του φόρου, μιας και ο σκοπός του φόρουμ είναι η απόκτηση γνώσεων και ανταλλαγή απόψεων, και όχι να προσφέρει έτοιμες διατροφές. για να σου πει κάποιος πόσο χρόνο χρειάζεσαι θα πρέπει να σε δει σε Φώτο και να ξέρει πόσο ποσοστό λίπους έχεις, τι διατροφή ακολουθείς, τι πρόγραμμα προπόνησης έχεις και αλλά πολλά.


    διαβασε εδω Διατροφη για αρχαριους και οχι μονο... Διατροφή Γράμμωσης
    Δίαιτα & Αεροβική
    Απάντηση με παράθεση
     

  3. 11-04-10 22:47 #3
    Προεπιλογή
    ασχολουμε με το γυμναστηριο 3 χρονια,φετοσ λογο μιας επεμβασης δεν εχω ασχοληθει με το γυμναστηριο.απλα ψαχνω μια γρηγορη λυση μεχρι το καλοκαιρι.δεν νομιζω να ζητησα οθτε διατροφη,ουτε προγραμμα γυμναστικης.απλα μια απντηση σε αυτο που ρωτησα..
    Απάντηση με παράθεση
     

  4. 11-04-10 22:57 #4
    Master of Pain
    Το avatar του χρήστη GEORGEXX1

    Εγγραφή
    01-12-2009
    Μηνύματα
    2.463
    Προεπιλογή
    Μην εισαι απολυτος στης ερωτησεις σου.
    Γιατι αν ηξερες,δεν θα ρωταγες.Οπως ειπε και ο γιαννης 64 αν δωσεις ποσοστο λυπους μπορει να σου απαντησει αν σε 2 μηνες (γιατι τοτε ειναι το καλοκαιρι)
    μπορεις να χασεις τα νερα.
    τη διατροφη εχεις:::::
    τη προγραμμα εχεις::::
    Απάντηση με παράθεση
     

  5. 11-04-10 23:05 #5
    Προεπιλογή
    το οτι ρωτησα δεν σημενει οτι δεν ξερω,οπως λεει και ο γιαννης 64 ο σκοπος του φορουμ ειναι για σκοπο γνωσεων και αναταλλαγης αποψεων.!το ποσοστο ειναι λυπους 11...στην διατροη που θα ακολουθησω δεν θα εχω μεσα καθολου τιγανητα,καθολου γλυκα,λαδερα(μαγειρεμενα).θα εχω μονο νεροβραστα,ψητα και φαγητα στον ατμο.και θα προσπαθησω να μην τρωο σχεδον καθολου λυπος.πινω κρεατινη και whey.
    Απάντηση με παράθεση
     

  6. 11-04-10 23:09 #6
    Προεπιλογή
    το προγραμμα μου ειναι το εξης.ροκανισματα 25χ5 αρσεις ποδιων 25χ5 τουιστ 25χ8 πλαγιους με αλτηρες 25χ5.αν σε κατι ειμαι λαθος περιμενω την αποψη σας..
    Απάντηση με παράθεση
     

  7. 11-04-10 23:53 #7
    Retired Admin
    Το avatar του χρήστη NASSER

    Εγγραφή
    24-05-2008
    Περ.
    Cyprus
    Μηνύματα
    11.829
    Προεπιλογή
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο hulkman Εμφάνιση μηνυμάτων
    το προγραμμα μου ειναι το εξης.ροκανισματα 25χ5 αρσεις ποδιων 25χ5 τουιστ 25χ8 πλαγιους με αλτηρες 25χ5.αν σε κατι ειμαι λαθος περιμενω την αποψη σας..
    Κοιλιακους θα κανεις το πολυ δυο φορες τη βδομαδα και οχι τοσα πολλα σετ! 10 σετ των 15 επαναλληψεων ειναι αρκετα εφοσον τα κανεις σωστα.
    Ελπιζω ολη η προπονηση σου να μην ειναι μονο κοιλιακοι. Επειτα η κυρια δραστηριοτητα για να φυγει το λιπος ειναι η αεροβια!
    Nasser Ammari
    Απάντηση με παράθεση
     

  8. 11-04-10 23:58 #8
    Προεπιλογή
    οχι κανω μονμο 3 φορες την βδομαδα.τις υπολειπες κανω μονο βαρη!πιστευεις 1,5 μηνας ειναι αρκετος χρονος να φυγουν τα νερα με βαση αυτα που ειπαμε?
    Απάντηση με παράθεση
     

  9. 12-04-10 00:07 #9
    Retired Admin
    Το avatar του χρήστη NASSER

    Εγγραφή
    24-05-2008
    Περ.
    Cyprus
    Μηνύματα
    11.829
    Προεπιλογή
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο hulkman Εμφάνιση μηνυμάτων
    οχι κανω μονμο 3 φορες την βδομαδα.τις υπολειπες κανω μονο βαρη!πιστευεις 1,5 μηνας ειναι αρκετος χρονος να φυγουν τα νερα με βαση αυτα που ειπαμε?
    Δεν εχω εικονα σου και κανενα πλανο διατροφης σου ωστε να σου απαντησω...
    ο 1,5 μηνας δεν ειναι παρα η αρχη συνήθως.
    Nasser Ammari
    Απάντηση με παράθεση
     

  10. 12-04-10 15:55 #10
    Προεπιλογή
    καλησπερα σας παιδια μπορει να με βοηθεισει καποιος να ποσταρω μια εικονα μου για να μου πειτε τις γνωμες σας?
    Απάντηση με παράθεση
     

  11. 12-04-10 15:55 #11
    Προεπιλογή
    συγνωμη αλλα ειμαι νεος ακομα και δεν ξερω!
    Απάντηση με παράθεση
     

  12. 13-04-10 09:18 #12
    Administrator
    Το avatar του χρήστη Polyneikos

    Εγγραφή
    01-06-2008
    Μηνύματα
    24.547
    Προεπιλογή
    Τα βήματα είναι τα εξης :όταν ανοιγει το πλαισιο που γραφουμε το ποστ,παταμε το εικονίδιο του συνδετηρα.Απο εκει και πέρα πηγαίνοντας στην επιλογή Upload File from your Computer πατώντας την Αναζήτηση βρίσουμε την εικονα μεσα από τον υπολογιστη μας όπου είναι αποθηκευμενη.Παταμε ανεβασμα και η φωτογραφία επισυναπτεται στο μηνυμα μας.
    Μεγάλη προσοχη στην αναλυση γιατί υπάρχει όριο,ειδικα για αυτες που είναι από ψηφιακες,αν εχουν μεγαλη αναλυση τις "κατεβαζουμε" μέσω καποιου προγραμματος.
    Απάντηση με παράθεση
     

  13. 13-04-10 19:51 #13
    Προεπιλογή
    καλησπερα δεν ξερω ρε παιδια βλεπω να λετε για του κοιλιακους παρα πολλα σετ 10-15 των 15επ. ή 5 σετ των 25 επ.
    εγω κάνω 3 φορες την εβδομαδα απο δυο σετ την φορα το πρωτο σετ 10-15 για ζεσταμα και το δευτερο μεχρι εξαντλησεως αλλα σε πολλη αργο ρυθμο οι οποιες δεν υπερβενουν τις 30 επαναλήψεις και οι κοιλιακοι εκτος απο οτι φαινονται μονο οι πανω λογο λιπους με αυτη την μεθοδο εχουν μεγαλοσοι αρκετα . η μονη αλλαγη στην ασκηση ειναι οτι καθε 2ετερη εβδομαδα κανο λιγοτερες επαναλυψεις αλλα βαζω και 10 κιλα βαρος πανω στο στηθος στο οποιο κανω 2 σετ των 15 επαναλυψεων παλυ σε πολλη αργο ρυθμο.
    Απάντηση με παράθεση
     

  14. 13-04-10 19:58 #14
    Moderator
    Το avatar του χρήστη sTeLaKoS

    Εγγραφή
    21-09-2009
    Περ.
    Restricted Area
    Μηνύματα
    7.755
    Προεπιλογή
    Σκέψου πως είναι μυς σαν τους υπόλοιπους. Έστω και μέχρι εξαντλήσεως, θα έκανες ποτέ μόνο 2 σετ για το στήθος σου;
    ὓβρις→ἂτη→νέμεσις→τίσις
    Απάντηση με παράθεση
     

  15. 13-04-10 20:03 #15
    Moderator
    Το avatar του χρήστη giannis64

    Εγγραφή
    25-04-2008
    Περ.
    kavala
    Μηνύματα
    19.199
    Προεπιλογή
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NASSER Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κοιλιακους θα κανεις το πολυ δυο φορες τη βδομαδα και οχι τοσα πολλα σετ! 10 σετ των 15 επαναλληψεων ειναι αρκετα εφοσον τα κανεις σωστα.
    Ελπιζω ολη η προπονηση σου να μην ειναι μονο κοιλιακοι. Επειτα η κυρια δραστηριοτητα για να φυγει το λιπος ειναι η αεροβια!


    +1





    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο metallidhs Εμφάνιση μηνυμάτων
    καλησπερα δεν ξερω ρε παιδια βλεπω να λετε για του κοιλιακους παρα πολλα σετ 10-15 των 15επ. ή 5 σετ των 25 επ.
    εγω κάνω 3 φορες την εβδομαδα απο δυο σετ την φορα το πρωτο σετ 10-15 για ζεσταμα και το δευτερο μεχρι εξαντλησεως αλλα σε πολλη αργο ρυθμο οι οποιες δεν υπερβενουν τις 30 επαναλήψεις και οι κοιλιακοι εκτος απο οτι φαινονται μονο οι πανω λογο λιπους με αυτη την μεθοδο εχουν μεγαλοσοι αρκετα . η μονη αλλαγη στην ασκηση ειναι οτι καθε 2ετερη εβδομαδα κανο λιγοτερες επαναλυψεις αλλα βαζω και 10 κιλα βαρος πανω στο στηθος στο οποιο κανω 2 σετ των 15 επαναλυψεων παλυ σε πολλη αργο ρυθμο.

    και οι κάτω και η πάνω μόνο με διατροφή και αερόβια θα φανούν. 3000 κοιλιακούς να κάνεις, δεν θα φανούν αν τα παραπάνω δεν είναι σωστά!!!
    το μόνο που μπορείς να καταφέρεις είναι να τους τραυματίσεις. με τις ασκήσεις οι κοιλιακοί δεν εμφανίζονται αλλά διαμορφώνονται!!
    Απάντηση με παράθεση
     

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία